کد خبر: 5034
تاریخ انتشار: 27 آذر 1395 - 14:57
مشاور سیاسی رئیس جمهوری سوریه پیروزی به دست آمده و آزاد سازی شهر حلب از دست تروریست‌ها را یک نقطه عطف برای منطقه و جهان توصیف کرد.

به گزارش فراتاب به نقل از ایسنا، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه روز جمعه در یک گفتگوی تلویزیونی عنوان داشت: آزاد سازی شهر حلب از دست تروریست‌ها نقطه عطفی به شمار می‌آید که اوضاع سوریه و در عرصه میدانی و موازنه قدرت در عرصه منطقه و جهان را تغییر می‌دهد.

وی در ادامه افزود: این دستاورد تنها یک نشانه در خصوص از بین بردن تروریسم در سوریه نیست بلکه بیانگر اتخاذ یک موضع جهانی علیه تروریسم در راستای منافع ملت‌هایی است که برای محافظت از حاکمیت و آینده کشورشان مبارزه می‌کنند.

شعبان تاکید کرد: سوریه، ایران، مقاومت و هر کسی که به حق ملت‌های عرب اعتقاد دارد آینده این منطقه را رهبری خواهد کرد و آینده از آن ملت‌ها و دولت‌ها و کشورهایی است که با حرف و عمل خود مقابل تروریسم ایستاده‌اند.

وی در ادامه افزود: تغییر توازن قدرت‌های جهانی به صورتی است که دیگر آمریکا تنها بازیگر اصلی آن به شمار نمی‌آید به طوریکه امروزه روسیه، چین و کشورهای هم‌پیمان آنها تحولات جهانی را رهبری می‌کنند نه آمریکا و کشورهای غربی.

 

نظرات
آخرین اخبار