کد خبر: 618
تاریخ انتشار: 27 اسفند 1394 - 11:32
بانک ملی تاجیکستان در تلاش است با کمک خارجی، یکی از بزرگ ترین بانک‌های این کشور را از خطر ورشکستگی نجات دهد.

 

بانک ملی تاجیکستان در تلاش است با کمک خارجی، یکی از بزرگ ترین بانک‌های این کشور را از خطر ورشکستگی نجات دهد. به گزارش خبرنگار رادیو تاجیکی از دوشنبه، بانک ملی تاجیکستان امروز -سه شنبه- اعلام کرد با کمک بانک اروپایی بازسازی و توسعه، برای حل بحران مالی "تاجیک صادرات بانک" و جلوگیری از ورشکست شدن آن، تدابیری را اجرا خواهد کرد.
تقویت نقدینگی، بهبود کیفیت ارائه تسهیلات به بخش خصوصی و بهینه سازی عملیات مالی در "تاجیک صادرات بانک"، از جمله تدابیری است که بانک ملی تاجیکستان و بانک اروپایی بازسازی و توسعه برای کمک به این بانک به اجرا خواهند گذاشت. به گفته "تاج دین پیرزاده" رئیس تاجیک صادرات بانک، سهم این بانک از کل فعالیت‌های بانکی تاجیکستان، ۲۱ تا ۲۷ درصد است.
در ماه‌های اخیر مشتریان تاجیک صادرات بانک از کمبود شدید پول در خودپردازهای این بانک و تعداد دیگری از بانک‌های تاجیکستان شکایت داشته‌اند. در همین حال "ذوالفقار اسماعیلیان" کارشناس تاجیک مسایل اقتصادی، تدابیر بانک ملی تاجیکستان و بانک اروپایی بازسازی و توسعه را برای نجات یک بانک بزرگ این کشور از ورشکستگی، کمک‌هایی مقطعی دانست و خواستار اصلاح سیاست‌های اقتصادی دولت دوشنبه شد.
به گفته اسماعیلیان، شرایط نابسامان اقتصادی تاجیکستان سبب شده است که در ماه‌های اخیر ۳۰ هزار تاجر و کارآفرین این کشور دست از کار بکشند.

نظرات
آخرین اخبار