کد خبر: 3443
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1395 - 18:09
واکنش شدید سخنگوی وزارت خارجه به آمران حمله به سفارت عربستان:
سخنگوی وزارت خارجه ضمن ابراز ناخرسندی از حمله این افراد خودسر و ناآگاه به اماکن دیپلماتیک که پرونده آنان نزد محاکم قضایی مفتوح است، اقدامات آنان را در راستای خواست دشمنان کشور بویژه رژیم سرکوبگر و تروریست پرور آل سعود خواند

به گزارش فراتاب، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به برخی ادعاهای مطرح شده در  مورد نامه سرگشاده سرکرده مهاجمان به سفارت عربستان در تهران، اظهارات وی را بی پایه و اساس و مردود دانست.

 قاسمی ضمن ابراز  ناخرسندی از حمله  این  افراد خودسر و ناآگاه به اماکن دیپلماتیک که پرونده آنان نزد محاکم قضایی مفتوح است،  اقدامات آنان را در راستای خواست دشمنان کشور بویژه رژیم سرکوبگر و تروریست پرور آل سعود خواند و خاطر نشان کرد: هیچ عقل سلیمی اقدام در جهت منافع دشمنان و همپیمانان صهیونیست های غاصب و کودک کش  را نمی پذیرد. وی مجددا تأکید کرد: حمله به اماکن دیپلماتیک خلاف قانون ، غیر اخلاقی، مذموم و مردود است و با هیچ بهانه ای قابل توجیه نیست.

گفتنی است، روز گذشته حسن کردمیهن متهم آمریت حمله به سفارت عربستان در نامه ای سرگشاده به رییس جمهوری، با انتقاد شدید از نحوه برخورد با حمله کنندگان به سفارت، از روحانی خواست که وزارت خارجه را به اتهام زیر پا گذاشتن عزت ملت ایران به دادگاه معرفی کند. وی همچنین در این نامه حمله کنندگان را جوانانی انقلابی توصیف کرد که قصدشان از حمله به سفارت عربستان، امنیت کشور بوده است.

نظرات
آخرین اخبار