کد خبر: 10121
تاریخ انتشار: 17 شهریور 1398 - 12:10
مهرماه امسال در تهران برگزار می‌شود
چهارمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی با حمایت مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی ، وزارتخانه ها و تشکل های فعال در حوزه سلامت در عرصه های ملی و بین المللی در شهر تهران برگزار می گردد .

فراتاب_گروه فراسلامت:دکترپرویز افشار رئیس مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی در نشست خبری چهارمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی عنوان نمود:

 مرکز توسعه گردشگری سلامت کشورهای اسلامی  ایجاد زیرساخت‌های لازم در زمینه حمایت از استارت آپ‌های فعال را در دستور کار قرار داده ودر این راستا نیز برنامه ریزیهای ویژه ای در چهارمین کنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی  صورت گرفته است.

وی در خصوص تفاهم‌نامه‌های منعقد شده با سایر کشورها تصریح کرد: از ۴  سال پیش تعداد قابل توجهی تفاهم نامه همکاری با کشورهای مختلف دنیا منعقد شد و نه تنها با کشورهای اسلامی بلکه با کشورهای خارج از حوزه اسلامی نیز تفاهم نامه داشته‌ایم.مواردی منجمله توسعه شبکه ارتباطی، حمایت از استارت آپ های فعال در بخش های سلامت و گردشگری و همچنین برگزاری رویدادهای مرتبط با حوزه سلامت از جمله تفاهمات به عمل آمده با سایر کشورها بوده که بسیاری از این موارد اجرایی گردیده اند.

دکتر افشار با بیان اینکه چهارمین کنگره سلامت کشورهای اسلامی که در مهرماه برگزار می شود با سنوات گذشته متفاوت است، گفت: امسال این مراسم در هتل هما برگزار می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این نشست در مقایسه با دیگر نشست ها این است که افراد می‌توانند روبه‌روی هم بنشینند و در زمینه بیزینس و توسعه گردشگری سلامت قراردادهای مرتبط با موضوع چندجانبه داشته باشند.

 
نظرات
آخرین اخبار