کد خبر: 9177
تاریخ انتشار: 3 فروردین 1398 - 18:30
پیام نوروزی مهندس بازوند استاندار کرمانشاه:
تاکید ما حل معظل بیکاری با جذب سرمایه و همراه با محرکه ی نیروی انسانی خاصتا جوانان است و اشتغال را همچنان در اولویت برنامه های کاری خود قرار میدهم

فراتاب_ استان کرمانشاه: مهندس هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در گفتگویی ویژه با خبرنگار فراتاب ضمن پیام نوروزی سال 1398، بر اشتغالزایی و حل معضل بیکاری بعنوان اهم برنامه های استانی در سال 98 تاکید ورزیدند. متن پیام نوروزی مهندس بازوند به شرح زیر است:

«امیدوارم سال ۹۸، سال شکوفایی ظرفیت ها و استعدادهای جوانان و سالی نیک برای مردم کرمانشاه باشد پیام بنده به عنوان خادم مردم سرفراز کرمانشاه اینست که، همچنان اشتغال را در اولویت برنامه های کاری خود قرار میدهم و از آنجا کە در راستای دستیابی به اشتغال موردنظر، نیاز به تولید ثروت و سرمایه گذاری است خواهش من از مردم عزیز کرمانشاه صحنه آرایی در زمینه هایی است که میتوانند در مسیر حرکت صعودی سطح اشتغال تاثیر بسزایی ایجاد نمایند. ما نیز با تامین تسهیلات با درصد پایین در این زمینە مساعدت لازم را خواهیم داشت. اما باید در کنار ایجاد اشتغال، فرهنگ سرمایه گذاری، حضور مؤثر بخش خصوصی در تولید و اشتغال و از همه ارجحتر فرهنگ اقتصاد مقاومتی را نهادینه کنیم.

بیانیه مقام معظم رهبری که در چهل سالگی انقلاب تحت عنوان گام دوم انقلاب منتشر شد به طور دقیق به چالش های پیش روی از جمله چالش های فرهنگی و اقتصادی اشاره نموده اند و در عین حال برای غلبه بر این چالش ها از امید و علل الخصوص از جوانان صحبت شده است. جوانان به عنوان سرمایه های انقلاب باید بتوانند این ظرفیت های بسیار بزرگ در کشور را بالفعل نمایند. کرمانشاه هم مملو از ظرفیت هاییست که جوانان میتوانند با همت و عزم راسخ خود، پای کار آمده و چهره واقعی کرمانشاه را با بالفعل نمودن این ظرفیت ها نمایان سازند، چرا که تاکید ما حل معظل بیکاری با جذب سرمایه و همراه با محرکه ی نیروی انسانی خاصتا جوانان است . در پایان عید باستانی نوروز را مجددا به تمام مردم سرزمینم ایران و کرمانشاهیان عزیز تبریک میگویم آرزوی قلبی ما همراهی و هم نشینی با کرمانشاهیان در سالی توام با خیر وبرکت و رونق در تولیداست.»

گفتگو از: شنو محمدی_ سرپرست فراتاب اورامانات

نظرات
آخرین اخبار