کد خبر: 9306
تاریخ انتشار: 18 تیر 1398 - 13:51
گفت و گو با دکتر محمدباقر حسین نژاد:
هر کاندید عمل جراحی زیبائی بینی نباید عمل شود خصوصا آنان کە اصطلاحاً کمالگرا (ایدەالیست) گفتە می شود. بهترین گزینە جراحی زیبایی بینی افراد با روحیە واقعگرا خواهند بود کە توضیحات کامل قبل از عمل بە آنان دادە شدە است.

فراتاب_ گروه فراسلامت: دکتر حسین‌نژاد متخصص گوش و حلق و بینی با ۲۰ سال تجربه در انجام عمل‌های جراحی بینی در زمینه‌های زیبایی، جراحی مجدد بینی، انحرافات مادرزادی، صدمات، درمان سپتوم منحرف، درمان شاخک‌های بزرگ بینی و پولیپ یکی از متبحرترین پزشکان در این حیطه بوده و آماده ارائه با کیفیت‌ترین خدمات به مراجعه‌کنندگان است.

س. به عنوان یک  جراح باسابقه و شناخته شده در زمینه عمل زیبایی بینی، در مورد ملاحظات پیش از عمل جراحی زیبایی بینی چه توصیه ای به افراد مایل به انجام این عمل دارید و اساساً چه کسانی باید از عمل ریبایی بینی خودداری کنند یا لااقل احتیاط بیشتری را رعایت کنند:

عوامل متعدد جسمی و روانی می توانند مانعی برای انجام عمل زیبایی بینی باشند که در ادامه با توجه به این موارد به تفکیک در مورد افرادی که بایستی از انجام عول زیبایی بینی خودداری کنند سخن خواهم گفت.

گروه نخست: افرادی کە توقعشان از نتیجە عمل جراحی بینی با نتیجە کە جراح پیش بینی می کند مطابق نباشدلذا برای یک عمل رضایت بخش باید سطح انتظار مراجع کنندە کە در مصاحبە بیان می نماید با نتیجە احتمالی عمل که جراح حدس میزند همخوانی داشته باشد، زیرا جراح دارای تجربە و توانایی کافی حدود تقریبی بینی را در معاینە در خواهد یافت و اولین اقدام وی این خواهد بود کە آیا این تغییر با توقع کاندید عمل بینی همخوانی دارد یا خیر.

گروه دوم: افراد دارای مشکلات روحی و روانی، از جمله؛

افرادی که دچار پدیدە خود زشت پنداری هستند

افراد بە شدت وسواسی

افراد از نظر خلقی ناپایدار

افرادی با سابقە خودکشی

گروه سوم: کسانی کە بە علت ملاحضات سلامتی قادر بە انجام عمل جراحی نیستد،شامل؛

افرادی کە بە علت بیماری های خاص مانند سرطان، سکتە، دیابت شدید و... پزشک معالج به آنها اجازە عمل ندهد.

ورزشکاران حرفەی کە قرار است ورزش مربوطە را همچنان ادامە دهند، از جملە فوتبالیست ها، کشتی گیران و ...

بانوان در دوران حاملگی و چند ماە قبل و بعد از آن

روی هم رفتە لزوماً هر کاندید عمل جراحی زیبائی بینی نباید عمل شود خصوصا آنان کە اصطلاحاً کمالگرا (ایدەالیست) گفتە می شود. بهترین گزینە جراحی زیبایی بینی افراد با روحیە واقعگرا خواهند بود کە توضیحات کامل قبل از عمل بە آنان دادە شدە است.

 

دکتر محمدباقر حسین نژاد

متخصص گوش و حلق و بینی

آدرس:تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک ۳۱ (ساختمان مرجان)، طبقه ۲، واحد ۴

تلفن:۸۸۷۷۹۰۰۰ (۹۸۲۱+) – ۸۸۸۸۱۳۱۳ (۹۸۲۱+)

نظرات
آخرین اخبار