کد خبر: 914
تاریخ انتشار: 25 فروردین 1395 - 17:06
مدیر روابط عمومی شرکت حمل و نقل شرکت ریلی رجا خبر داد;
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت حمل و نقل شرکت ریلی رجا از تخفیف 30 درصدی بلیت قطار ویژه دانشجویان شهرستانی برای بازدید از بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد.

به گزارش فراتاب, به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نمایشگاه کتاب تهران، رامیز قلی‌نژاد با اشاره به توافق بین شرکت حمل و نقل ریلی رجا و معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ارائه تخفیف به دانشجویان شهرستانی با هدف حضور در نمایشگاه کتاب تهران، اظهار کرد: دانشجویانی که برای بازدید از بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب به تهران سفر می‌کنند از تخفیف 30 درصدی بلیت قطار از سوی شرکت حمل و نقل ریلی رجا برخوردار می‌شوند.

قلی‌نژاد افزود: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فهرست نهایی دانشجویان را به شرکت حمل و نقل ریلی رجا ارسال می‌کند و این شرکت، تسهیلات در نظر گرفته شده را به داشجویان ارائه می‌دهد.
 
قلی‌نژاد تأکید کرد: دانشجویانی که نام آنها در فهرست مذکور قرار گرفته باشد، در زمان خریداری  بلیت قطار به صورت خودکار از تسهیلات در نظر گرفته شده بهره‌مند خواهند شد.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با سامانه ارتباطات با مشتريان رجا به شماره ١٥٣٩ ( تهران ) و ٥٥١٢٢٤١٧ ( شهرستان‌ها) تماس بگیرند.
 
بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج‌فارس، روبه روی حرم امام خمینی (ره) قرار دارد.

منبع:ايبنا

نظرات
آخرین اخبار