کد خبر: 10533
تاریخ انتشار: 6 مهر 1398 - 14:00
در واکنش به توییت نژادپرستانه‌ی برناردو سیلوا
یک شوخی ساده توییتری می‌تواند برای برناردو سیلوا و منچستر سیتی گران تمام شود.

فراتاب - گروه ورزش: ستاره منچستر سیتی، برناردو سیلوا با نوشتن نامه‌ای شخصی به اتحادیه فوتبال انگلیس، از توییتی که در مورد بنجامین مندی، هم‌تیمی خود گذاشته بود، ابراز پشیمانی کرده است.

به گزارش ایندیپندنت، بنجامین مندی، مدافع منچستر سیتی و هم‌تیمی برناردو سیلوا می‌گوید از توییت این بازیکن که او سوژه اصلی آن بوده است، ناراحت نشده است. با این‌حال احتمال این وجود دارد که اتحادیه فوتبال انگلیس سیلوا را به علت این توییت که دارای مضامین نژاد پرستانه بوده است، تا شش جلسه محروم کند. برناردو سیلوا در این توییت، بنجامین مندی را با یک شخصیت کارتونی و تبلیغاتی اسپانیایی به نام کونگیتوس مقایسه کرده بود. 

او بعدتر این توییت را پاک کرد، اما کمیته ضد نژادپرستی فوتبال انگلیس به این موضوع واکنش نشان داد و برناردو سیلوا نیز مجبور شد در دفاع از خود، نامه‌ای به این کمیته ارسال کند و ابراز پشیمانی کند. او در این نامه گفته است که به هیچ‌وجه قصد مطرح کردن مسائل نژادپرستانه را نداشته است و این توییت تنها یک شوخی ساده با هم‌تیمی‌اش بوده است. 

بسیاری از کاربران توییتر نیز بدون اشاره به بعد نژادپرستانه این توییت، از آن استقبال کرده بودند. شب گذشته نیز پپگواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی خود با دفاع از برناردو سیلوا، گفت برناردو سیلوا یکی از دوست‌داشتنی‌ترین افرادی است که او تاکنون دیده است و دوست بنجامین مندی است. او در عین‌حال به طعنه به اتحادیه فوتبال انگلیس گفت که به جای پرداختن به این مسائل، بهتر است تمرکز روی نقاط دیگری باشد. 

برناردو سیلوا در آخرین بازی خود برای منچستر سیتی در لیگ برتر موفق به ثبت نخستین هتریک خود برای این تیم شد.

نظرات
آخرین اخبار