کد خبر: 9940
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1398 - 23:50
مشاور عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی:
مشاور عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه راه نجات اقتصاد کشور، توسعه تعاونی هاست، اظهار کرد: در توسعه بخش تعاون تاکنون در کشور کوتاهی هایی شده که وزارت تعاون در راستای توسعه این بخش مشغول تلاش های ویژه‌ای است.

فراتاب- گروه استان کردستان: سید ضیاءالدین شجاعی‌برهان در مراسم تجلیل از مقام آوران چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر کردستان، راه نجات اقتصاد کشور را در توسعه تعاونی دانست و اظهار داشت: در این راستا در قانون اساسی، اقتصاد کشور به سه بخش تعاونی، بخش خصوصی و دولتی تقسیم شده که توسعه تعاونی ها بهترین بستر برای رونق تولید کشور است.

او ادامه داد: نقش مدیریت تعاون بسیار حساس و مهم است که حتی برای یک لحظه نباید ارتباط این مدیریت با تعاونی ها قطع شود.

شجاعی برهان با بیان اینکه مشکلات و انتظارات استان در این حوزه در سطح ملی پیگیری می شود، اضافه کرد: در توسعه بخش تعاون تاکنون در کشور کوتاهی هایی شده که وزارت تعاون در راستای توسعه این بخش مشغول تلاش های ویژه‌ای است.

او خاطرنشان کرد: توسعه تعاونی ها موجب توسعه عدالت اجتماعی، رونق تولید و تقسیم عادلانه ثروت می‌شود و از این رو کردستان با پتانسیل های بسیاری که دارد باید در این بخش بیشتر تلاش کند.

مشاور عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بادآوری اینکه تعاونی های دانش بنیاد طی چند سال گذشته توسعه چشمگیری داشته اند، گفت: در این راستا ۲۱۷ تعاونی تشکیل شده که ۲۰۳ مورد آنها فعال است.

او با اشاره به اینکه حاکمیت از توسعه تعاونی ها دفاع می کند، اضافه کرد: تعاونی ها هم در زمان جنگ در بحث پشتیبانی و هم بعد از جنگ در دوران بازسازی بسیار خوب عمل کردند و آزمایش خود را با موفقیت پس داده اند.

نظرات
آخرین اخبار