کد خبر: 9931
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1398 - 18:50
معاون اقتصادی و امور هماهنگی استاندار کردستان:
معاون اقتصادی و امور هماهنگی استاندار کردستان اذعان کرد که ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی این استان هنوز به فعلیت نرسیده و برای رسیدن به آن نقطه نیازمند همت جمعی هستیم.

فراتاب- گروه استان کردستان: معاون اقتصادی و امور هماهنگی استاندار کردستان گفت: اقتصاد استان برای توسعه به تسهیلگری بیشتر دولت نیاز دارد که در این راستا انتظار می رود وزارت تعاون حامی و کمک کننده باشد.

حسین فیروزی روز شنبه در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر کردستان اظهار داشت: ظرفیت ها و پتانسیل های اقتصادی این استان هنوز به فعلیت نرسیده و برای رسیدن به آن نقطه نیازمند همت جمعی هستیم.

وی با اشاره به اینکه این استان در اجرای اهداف و برنامه های دولت برای رسیدن به توسعه استان بسیار خوب عمل کرده است، افزود: یکی از نمونه های موفق این اقدامات جذب ۱۰۰ درصدی سهم استان در تسهیلات پایدار روستایی است که باید نمونه این اقدامات و کارها بیشتر از گذشته شود.

فیروزی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل ها، توانایی ها و روحیه مشارکت پذیری مردم، این استان می‌تواند تمام حمایت ها را به کار و تلاش تبدیل کند و در اقتصاد کشور موثر واقع شود.

معاون اقتصادی و امور هماهنگی استاندار کردستان با اشاره به اینکه کردستان برای توسعه پایدار نیازمند همت و تلاش جمعی است، یادآور شد: رسانه ها در این راستا می توانند با معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های استان برای جذب سرمایه گذار بسیار موثر باشند و از این رو درخواست ما از آنها تلاش در این راستا است.

وی با اشاره به اینکه وجود یک هزار و ۸۲۰ تعاونی برای این استان کم است افزود: با توجه به پیشینه فرهنگی و تاریخی این مقدار تعاونی در استان کافی نیست و برای توسعه میزان و فعالیت آنها باید تلاش بیشتری انجام شود.

نظرات
آخرین اخبار