مناسب سازی شهر برای جانبازان و توان یاب ها | فراتاب
کد خبر: 8636
تاریخ انتشار: 15 خرداد 1397 - 17:53
رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران تاکید کرد:
رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران توجه و تعهد کلی به مناسب‌سازی و ساختن شهری با فرصت‌های برابر برای همه، جانبازان و توان‌یابان، ایثارگران، کودکان و زنان را از مدیریت شهری خوستار شد.

فراتاب - گروه اجتماعی: شب گذشته مراسم افطاری با حضور جانبازان آسایشگاه شهید بهشتی، اعضای شورای شهر تهران و شهردار برگزار شد.الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در این مراسم  با تاکید بر ایثاری که جانبازان هشت سال دفاع مقدس برای مردم و آسایش و آرامش حال حاضر کشور داشته‌اند، گفت:بخش زیادی از جنگ در ماه مبارک رمضان گذشته است و شهدا، جانبازان و ایثارگران در  این شرایط افزون بر روزهای دیگر با از خود گذشتگی، در مقابل دشمن ایستادند تا آسایش حال ایران را تضمین کنند.

وی در ادامه صحبت‌هایش از جانبازان این مرکز که مسئولان مدیریت شهری را در شب عزیز قدر بر سر سفره افطار پذیرفتند، سپاسگزاری کرد و افزود:بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر عدالت، هویت ایرانی‌اسلامی و سبک زندگی؛ توجه به موضوع دسترسی و بهره‌برداری عادلانه گروه‌ها و اقشار مختلف به فضاها و رویدادهای شهری وظیفه همه به ویژه من و همکارانم درشورای شهر  و شهرداری است.

رییس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان این موضوع که دسترسی به مدیران و مسئولان برای جانبازان و افراد مقیم در آسایشگاه‌ها دشوارتر است، ادامه داد:توجه و تعهد به حل مسایل موردی جانبازان، خانواده‌ها و کارکنان مراکز توان‌بخشی به طور خاص به ویژه با درنظر گرفتن این که دسترسی این عزیزان به مدیران دشوارتر است، باید در نظر گرفته شود.

فخاری همچنین توجه و تعهد کلی به مناسب‌سازی و ساختن شهری با فرصت‌های برابر برای همه، جانبازان و توان‌یابان، ایثارگران، کودکان، زنان به طور عام را از مدیریت شهری خوستار شد.

این عضو شورا در انتها با تاکید برشخصیت امام علی (ع) به عنوان اسوه و الگوی عدالت در فرهنگ ملی اسلامی و به ویژه دانشجویی بر عمل عادلانه به عنوان معیار باورمندی به این مفهوم عدالت پافشاری کرد و گفت: «در شب‌های قدر برای کشور، برای همه‌ی ستمدیدگان جهان، برای همه کسانی که گرفتار دشمنی و دشواری و ظلم هستند، برای مردم و برای هم دعا کنیم.»

نظرات
آخرین اخبار