غرضی: ملت ایران جان، مال و حیثیت خود را در راه امام خمینی( ره) هزینه کرد | فراتاب
کد خبر: 8578
تاریخ انتشار: 13 خرداد 1397 - 20:50
محمد غرضی با یادآوری اینکه ملت ایران جان، مال و حیثیت خود را در راه امام خمینی( ره) هزینه کرد، لزوم حفظ حرمت بیت امام خمینی (ره) را رسالت همه مردم ایران برشمرد.

فراتاب / سیاسی - سید محمد غرضی در گفت‌وگو درباره عوامل رسیدن انقلاب امام خمینی (ره) به چهل سالگی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از نظر سیاسی چهل ساله است، اما راه صد ساله را طی کرده است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران امروز از ناحیه دشمنان مختلف به شدت مورد حمله قرار می‌گیرد و این نشان دهنده قدرتی است که طی سال‌های پیش و پس از پیروزی انقلاب نهضت اسلامی در ایران کسب کرده است.

وی خاطر نشان کرد: اینکه امروز ترامپ و دوستان او با شدت هرچه بیشتر علیه ایران اقدام به اتخاذ سیاست‌های خصمانه می‌کنند نشان دهنده قدرت و جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و فضای بین الملل  است.

این فعال سیاسی در ادامه به بیان برخی ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران پرداخت و گفت: محصول پرورش ملت ایران امام خمینی (ره) بود ایشان در 15 خرداد مردم را دعوت کردند و مردم نیز این دعوت را اجابت نمودند؛ در 22 بهمن نیز مردم امام را دعوت کردند و با اجابت ایشان انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

غرضی با بیان اینکه ملت ایران جان، مال و حیثیت خود را در راه امام خمینی( ره) هزینه کرد ادامه داد:‌ ملت بزرگ ایران توانستند باغبانی به نامه امام خمینی (ره) برای انقلاب اسلامی انتخاب کند.

وی همچنین با اشاره به رسالت امروز یاران بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: رسالتی که بر عهده ملت ایران به عنوان یاران امام(که) قرار دارد این است که در مسیر خود منسجم، با استقامت و مقاومت حرکت کنند. در این مسیر هر کسی به صف ملت بپیوندد به عهد خود وفا کرده و هر کسی برای خود نان و منزلت قائل و به دنبال امتیاز و نشان دادن خود در برابر مردم باشد قطعا از صف مردم جدا خواهد شد.

این فعال سیاسی در پایان با تاکید بر لزوم حفظ حرمت بیت امام خمینی (ره) این وظیفه را رسالت همه مردم ایران عنوان کرد و گفت: مردم ایران  که همه چیز خود را از امام(ره) می‌دانند حرمت امام ، بیت ایشان وشهدای راه ایشان را همواره حفظ خواهند کرد. در این مسیر اما کسانی که به انقلاب اسلامی و ملت ایران بی توجهی می‌کنند، قطعا ماندگار نخواهند ماند.

ایسنا

نظرات
آخرین اخبار