کد خبر: 8405
تاریخ انتشار: 6 خرداد 1397 - 19:30
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه ساختارها در حوزه زنان و خانواده مشکل اصلی این حوزه نیست گفت: نیازمند تغییر در سیاست‌های حاکم در موضوع زنان و خانواده هستیم.

فراتاب - گروه اجتماعی: معصومه ابتکار، با اشاره به برخی چالش‌ها در حوزه قوانین و همچنین در زمینه ضمانت اجرایی قوانین حاضر افزود: در حال حاضر قوانین خوبی در حوزه زنان در کشور وجود دارد و البته در برخی موارد لزوم اصلاح قوانین احساس می شود.

وی در مورد ارتقای جایگاه معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری به یک وزارتخانه مستقل گفت: مشکلات در حوزه زنان و خانواده منحصر به ساختارهای موجود نیست بلکه نیازمند اصلاح در رویه و سیاست‌ها هستیم، بنابراین تا زمانی که سیاست‌ها اصلاح نشود، تغییر ساختارها نمی تواند چندان راهگشا باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: در حال حاضر موضوعات مهمتری در حوزه زنان وجود دارد که باید پیگیری کنیم. این موضوعات بیشتر از آنکه به ساختار مربوط باشد، به حوزه سیاستها و تصمیم گیریها مربوط است و اولویت ما در رفع چالشهای در زمینه زنان و خانواده ایجاد یک تغییر نگرش و سیاست در تصمیم گیری‌ها است.

نظرات
آخرین اخبار