کاظمی: مردم انتظار داشتند دولت مانع فیلترینگ تلگرام شود | فراتاب
کد خبر: 8371
تاریخ انتشار: 5 خرداد 1397 - 19:40
یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: در بحث تلگرام اگرچه دولت مقصر نبود ولی مردم توقع داشتند که دولت در این‌باره قویتر عمل کرده و مانع این کار شود.

فراتاب / سیاسی: در خصوص عملکرد یکساله دولت تدبیر و امید و چالش‌هایی که این دولت در این یک سال گذشته با آن مواجه بود، اظهار کرد: مسلم است که انتظار مردم از دولت برآورده نشده است. در این خصوص می‌توان یک بخشی را متوجه دولت و کابینه دانست و یک بخشی را هم متوجه مسائل بیرونی.

وی افزود: به هر حال از زمانی که ترامپ بر روی کار آمد، آهنگ خروج از برجام را ساز کرده بود و برخی سرمایه‌گذاران خارجی هم که هدف استقرار در ایران را داشتند و می خواستند در این سرمایه‌گذاری خوبی انجام دهند، عقب کشیدند.

وی معتقد است: مهمترین دغدغه ما اشتغال است. اما اگر نتوانیم سرمایه‌گذار خارجی و سرمایه‌گذار داخلی را جذب کنیم به این مهم دست پیدا نمی‌کنیم. در بحث تلگرام اگرچه دولت مقصر نبود ولی مردم توقع داشتند که دولت قوی‌تر عمل کند و مانع این کار شود. این موضوع باعث شود مردم از این مسئله آزرده خاطر شوند.

این عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس اضافه کرد: در زمینه ارز و بازار ارز دولت می‌توانست بهتر برنامه‌ریزی کند و پیش‌بینی بهتری داشته باشد که این اتفاقات نیفتاد. این‌ها همه مسائلی است که باعث عدم توفیق دولت شد. اما به هر حال من دولت را موفق می‌دانم . اقدامات برخی وزرا همچون وزیر بهداشت، وزیر ورزش و وزیر راه قابل تقدیر بود.

وی در خصوص ارتباطات و تعاملات متقابل احزاب با دولت نیز گفت: نه دولت توانست به احزاب کمک کند و نه احزاب توانست به دولت کمک کند. ارتباط منسجمی وجود نداشت که بتوانند پشتیبان هم باشند.

ایسنا

نظرات
آخرین اخبار