کد خبر: 7277
تاریخ انتشار: 3 بهمن 1396 - 02:45
قاسمی:
سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: وزارت خارجه به خاطر امنیت ملی و مصالح ملی کشور تصمیم گرفت در مورد آنچه که دریک برنامه تلویزیونی مطرح شد شفاف‌سازی در این ارتباط پاسخی را منتشر کرد.

سخنگوی وزارت خارجه صبح امروز در نشست هفتگی خود در مورد پاسخ اخیر این وزارتخانه به اظهارات مطرح شده در یکی از برنامه‌های تلویزیونی در مورد بحث برجام، گفت: بحث پاسخگویی به این برنامه تلویزیونی از موضع برجام نبوده بلکه آنچه که در برنامه مذکور مطرح شده با منافع ملی و مسائل کشور در مقطع کنونی مغایرت داشت.

سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: وزارت خارجه به خاطر امنیت ملی و مصالح ملی کشور تصمیم گرفت در مورد آنچه که در این برنامه مطرح شده شفاف‌سازی کند و در این ارتباط پاسخی را منتشر کرد.

وی ادامه داد: هدف وزارت خارجه از این پاسخ، برنامه مذکور و یا گوینده آن برنامه نبوده است. آنچه که مهم بود بحث محتوایی بود که در این برنامه در خصوص برجام مطرح شد.

سخنگوی وزارت خارجه با بیان این که  سفر وزیر امور خارجه فرانسه در دستور کار است ولی دستور کار این سفر هنوز تنظیم نشده و نهایی نشده است، گفت: ما صحبت های زیادی با طرف فرانسوی در جریان این سفر خواهیم داشت  و دیدگاه های خود در مورد مسائل مختلف از جمله منطقه را بیان می‌کنیم و دیدگاه‌های آن‌ها را نیز می‌شنویم .

وی افزود: همواره تلاش ایران در راستای ایجاد صلح و ثبات در منطقه بوده است

ایسنا

نظرات
آخرین اخبار