کد خبر: 6789
تاریخ انتشار: 23 آبان 1396 - 01:54
کمپین جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی گروە رسانەای فراتاب برای کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه

▫️با توجه به وقوع زلزله بزرگ و دهشتناک 7.3 ریشتری در منطقه ازگله واقع در استان کرمانشاه و وارد شدن خسارات مالی و جانی فراوان به هموطنانمان در این استان و نیز استانهای ایلام و کردستان، گروه رسانه ای فراتاب نیز به مانند بسیاری دیگر از گروههای مردمی و با هدف کمک مستقیم و هماهنگ با گروههای امدادی حاضر در منطقه، به مردم آسیب دیده بخصوص در مناطق دورافتاده روستایی اقدام به جذب کمک های نقدی و کالایی هموطنان در نقاط مختلف کشور می کند.

 

چگونگی کمک مالی:

لطفا کمکهای مالی خود را به شماره حساب بانک ملی ۰۳۰۱۰۴۷۲۲۵۰۰۳ و یا شماره کارت 6037997298301087 بنام آقای ارشاد رشیدی رستمی واریز کنید.

▫️نکته: لطفاً رسید ارسال مبلغ را در نزد خود نگهدارید و یک تصویر یا کپی از آن را از طریق آیدی تلگرامی @APashang و یا ایمیل pashang1979@gmail.com ارسال کنید.

 

▫️به منظور شفافیت کامل، تمامی مراحل اعم از ارسال و دریافت کمک های مالی (تصاویر مبالغ واریزی)، چگونگی صرف شدن آن، مناطقی و مردمی که بدست آنها خواهد رسید بطور دقیق و کامل در وبسایت رسمی پایگاه خبری فراتاب، کانال تلگرامی فراتاب و گروه تلگرامی فراتاب ویژه کمکهای مردمی به زلزله زدگان بصورت آنلاین منتشر می شود.

 

چگونگی ارسال کمک های کالایی

پایگاه خبری فراتاب، به همراه جامعه کُردهای مقیم مرکز، انستیتو فرهنگی کردستان در تهران، خانه کرمانشاهی های مقیم مرکز و ... هماهنگی های لازم برای دریافت کالاهای مردمی و ... جهت کمک به زلزله زدگان را انجام داده است. به همین منظور می توانید چه بصورت حضوری و یا چه از طریق پیک کالاهای اهدایی خود را به آدرس زیر ارسال کنید:

 

▫️تهران، ميدان جمهوري، خيابان نواب صفوي، خيابان اروميه شرقي، پلاك ٩١

▫️بدیهی است در این بخش نیز به منظور شفافیت کامل، تمامی مراحل از جمله دریافت، ارسال و چگونگی پخش کردن آنها در مناطق و بخصوص روستاهای زلزله زده از طریق وبسایتهای فراتاب و نیز جامعه کردهای مقیم مرکز و شبکه های اجتماعی وابسته به آنها بصورت آنلاین و ساعتی منتشر خواهد شد.

 

چگونگی کمک های حضوری

با هماهنگی با مقامات محلی از جمله فرمانداری، شهرداری و شوراهای شهر در جوانرود، ثلاث باباجانی، سرپل ذهاب و قصرشیرین تعدادی از اعضا و دست اندرکاران فراتاب از جمله دکتر ارشاد رشیدی رستمی و جناب آقایان قانع عزیزی، بهزاد خالوندی و فردین رستمی در مناطق زلزله زده حضور دارند، بدیهی است طی روزهای آتی تعدادی دیگر از خبرنگاران و کادر فراتاب در منطقه حضور خواهند یافت.

 

▫️به همین دلیل کسانی که به فراخور تخصص و تبحر خود که به شیوه ای می تواند به آسیب دیدگان و بازماندگان این زلزله کمک کند، و با منطقه ناآشنا هستند، می توانند برای هماهنگی حضور و نیز ملحق شدن شان به ارگانها و گروههای مختلف فعال اعم از دولتی و مردم نهاد با این افراد از طرق شماره های زیر در تماس باشند:

ارشاد رشیدی رستمی 09188885382

قانع عزیزی 09181304414

بهزاد خالوندی 09182686524

فردین رستمی 09189952879

 

با احترام

اردشیر پشنگ – مدیرمسئول و سردبیر پایگاه خبری فراتاب

 

نظرات
آخرین اخبار