آمار فروش فیلم‌ های در حال اکران سینما ها - تیر 95 | فراتاب
کد خبر: 3055
تاریخ انتشار: 3 مرداد 1395 - 17:30
فیلم های سینمایی درحال اکران در هفته‌ای که گذشته با اقبال بسیار خوبی مواجه شد و «ایستاده در غبار» در سانس فوق العاده به نمایش درآمد. پیش‌بینی می‌شود «بارکد» در پایان اکران خود به جمه باشگاه ۱۰ میلیاردی‌ها بپیوندد.

به گزارش فراتاب، پخش تبلیغات از شبکه جم در روزهای آخر هفته باز هم برای سینمای ایران تنش ایجاد کرد و تهیه کنندگان از عدم ارایه تبلیغات به شبکه جم صحبت کردند اما همه معتقدند رسانه ملی باید در این راه و برای جلوگیری از ارایه تبلیغات به شبکه جم سینما را کمک کند. در هفته گذشته اقبال خوبی از فیلم ها صورت گرفت و «ایستاده در غبار» هم در سانس فوق‌العاده به نمایش درآمد.

محمدرضا صابری مدیرعامل دفتر پخش نور تابان درباره فروش فیلم «دختر» گفت: فیلم هم اینک با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است و شب گذشته در تهران به فروش 70 میلیون دست یافت و فروش تهران و شهرستان فیلم به یک میلیارد و 70 میلیون تومان رسید. این فیلم در شهرهایی مانند اصفهان و شیراز با اقبال بسیار خوبی مواجه است. فیلم شب گذشته در سینماهای چهارسو، آزادی و کورش و فرهنگ در سانس فوق العاده به نمایش درآمد.
وی در ادامه با رد ارایه تبلیغ به شبکه جم گفت: قطعاً از سوی سازندگان فیلم دختر هیچ تبلیغ به شبکه های معاند ارایه نشده اما در این خصوص مسئولیت رسانه ملی سنگین تر خواهد شد زیرا باید با صاحبان آثار همراهی کند که فیلم به خوبی در رسانه ملی تبلیغ شود همراهی و مساعدت رسانه ملی کمک شایانی به سینما خواهد بود. من به شخصه به صورت صد درصد با تبلیغ در شبکه جم مخالفم اما توقعم از رسانه ملی همراهی با سینما و صاحبان آثار است.
علی سرتیپی مدیرعامل دفتر پخش فیلمیران گفت: فیلم‌های «بارکد» و «دراکولا» با اقبال خوبی مواجه است. فیلم سینمایی «بارکد» هم اینک با فروش 6 میلیارد و 500 میلیون تومان در تهران و شهرستان روبرو شده و باتوجه به هفته‌های باقی مانده از اکران فیلم پیش‌بینی می‌کنیم این فیلم به باشگاه ده میلیاردی بپیوندد. فیلم شب گذشته در بیش از 6 سالن سینما در تهران با فروش فوق‌العاده مواجه شد.
وی درباره فروش فیلم «دراکولا» گفت: فیلم هم اینک با فروش 2 میلیارد و 620 میلیون تومان مواجه شد که این فیلم هم در سالن‌های متعددی شب گذشته با فروش فوق‌العاده مواجه شد و فیلم همچنان با اقبال مواجه است.
سرتیپی درباره فروش فیلم ایستاده در غبار توضیح داد: با توجه به محتوای اثر هم اینک با فروش یک میلیارد و 260 میلیون تومان در تهران و شهرستان روبرو شده که شب گذشته در سینما کورش در سانس فوق العاده به نمایش درآمد.
وی از ادامه اکران «رسوایی 2» خبر داد و گفت: فیلم در تهران در سالن کورش به نمایش خود ادامه می دهد و در شهرستان ها هم همچنان ارکران است و هم اینک با فروش 3 میلیارد و 200 میلیون تومان روبرو است که این روند ادامه خواهد داشت.
سرتیپی به اکران فیلم «لانتوری» اشاره کرد و گفت: این فیلم بعد از فیلم «عادت نمی‌کنیم» به نمایش درمی آید که با توجه به اقبال مخاطب در جشنواره از فیلم پیش بینی فروش خوبی برای این فیلم داریم.  
غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی حوزه هنری درباره فروش زاپاس گفت: فیلم روز چهارشنبه 50 میلیون و پنج شنبه 85 میلیون تومان فروش داشت. فیلم در تهران و شهرستان به فروش یک میلیارد و 200 میلیون تومان رسید که سهم تهران از این فروش 900 میلیون تومان بود.
منبع: فارس
نظرات
آخرین اخبار