همکاری معدنی ایران و مغولستان کلید می خورد | فراتاب
کد خبر: 12256
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1401 - 14:05
تفاهم نامه همکاری میان شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران و اتاق بازرگانی مغولستان با محوریت مواردی ازجمله اکتشاف، خرید و فروش مواد معدنی، بهره برداری معادن شد.

به گزارش فراتاب، محمدرضا کریمی مدیر اقتصادی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران (ایمپاسکو)، با بیان این خبر گفت: اکتشاف، تجهیز و بهره برداری معدن و فرآوری و ساخت صنایع مرتبط با آن در راستای بهره مندی از ذخایر معدنی هر دو کشور ایران و مغولستان، اجرای خدمات قراردادی، مشاوره ای و فنی – مهندسی، قرارداد مدیریت، اجرای فعالیت های تجاری و خدمات و تبادل تکنولوژی در زمینه معدن و صنایع معدنی در هر دو کشور از جمله محورهای ذکر شده در این تفاهم نامه است.

وی افزود: خرید و فروش مواد معدنی و اقدام در جهت صادرات و واردات آن با اولویت مواد مورد نیاز زنجیره فولاد ( گندله، آهن اسفنجی)، زغالسنگ، مس، طلا، لیتیوم و سرب و روی، سرمایه گذاری و عقد قرارداد در زمینه معدن و صنایع معدنی در هر دو کشور و اجرای فعالیت های پژوهشی و آموزشی از دیگر موارد مطرح شده در این تفاهمنامه است.

مدیر اقتصادی شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران اظهار داشت: معرفی محدوده های اکتشافی فلزی با اولویت مس، سنگ آهن، طلا، لیتیوم و سرب و روی توسط اتاق بازرگانی کشور مغولستان و انجام عملیات اکتشاف توسط ایمپاسکو و نیز ارائه خدمات تخصصی با هدف شناسایی و به کارگیری توان طرفین در زمینه اکتشاف، استخراج، فرآوری، طراحی مهندسی و ساخت مواد قطعات و تجهیزات صنعتی مورد استفاده در معادن از دیگر بخش های مطرح شده در تفاهم نامه مذکور است.

مدیر اقتصادی ایمپاسکو به نمایندگی از شرکت تهیه و تولید مواد معدنی در سفر هیات اعزامی جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی برادران؛ معاون صنایع عمومی وزارت صمت در کشور مغولستان حضور یافت.

 

انتهای پیام/

نظرات
آخرین اخبار