کد خبر: 11123
تاریخ انتشار: 26 آبان 1398 - 22:04
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی می‌شود فردا (دوشنبه) شدت بارش‌ها در تهران بیشتر شده و از حوالی ظهر فردا تا ظهر سه‌شنبه شاهد بارش باران و برف در تهران خواهیم بود.

فراتاب_ علمی:  کارشناس سازمان هواشناسی گفت: پیش بینی می‌شود فردا (دوشنبه) شدت بارش‌ها در تهران بیشتر شده و از حوالی ظهر فردا تا ظهر سه‌شنبه شاهد بارش باران و برف در تهران خواهیم بود.

بارش در سواحل خزر شدت می‌گیرد

فریبا گودرزی با اشاره به اینکه تا پایان هفته بارش‌ها در سواحل خزر ادامه دارد و بر روی ارتفاعات البرز مرکزی هم بارش برف و باران به شکل پراکنده داریم، ادامه داد: از بعدازظهر دوشنبه ( ۲۷ آبان) تا ظهر سه شنبه در بخش‌های سواحل دریای خزر شاهد شدت بارش‌ها خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز با ادامه فعالیت سامانه بارشی در جنوب و غرب رگبار باران و گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را خواهیم داشت. بخش‌هایی از مرکز و شرق کشور هم مانند اصفهان، یزد، دامنه‌های زاگرس مرکزی، قم، شرق لرستان برف و باران دارند.

وی تاکید کرد: شدت بارش‌ها امروز در شمال خلیج فارس، بوشهر و جنوب خوزستان است که به شکل رگبار و رعد و برق خواهد بود. چهار محال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد و شمال فارس هم برفی و بارانی خواهد بود و احتمال رخداد سیلاب و آبگرفتی در این مناطق وجود دارد.

گودرزی بیان داشت: روز دوشنبه، گستره فعالیت سامانه علاوه بر این مناطق، شرق و شمال شرق و همینطور دامنه‌های جنوبی در سمنان را هم درگیر می‌کند. برای روز دوشنبه در کهگیلویه و بویراحمد و غرب فارس و بوشهر بارش ها شدیدتر می‌شود.

وی ادامه داد: از روز سه شنبه از شدت بارش ها کم می‌شود و فعالیت آن در جنوب و نیمه شرق کشور بیشتر خواهد شد. روز چهارشنبه هم روی نوار شرقی درگیر این وضعیت جوی است و اواخر این روز سامانه از کشور خارج می‌شود.

گودرزی با اشاره به گرم‌ترین و سردترین مرکز استان گفت: همدان با ۹ درجه کمتر از صفر سردترین مرکز استان و اهواز با ۲۷ درجه، گرم ترین مرکز استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

نظرات
آخرین اخبار