توراپراتورهای سوییسی به ایران می‌آیند | فراتاب
کد خبر: 11121
تاریخ انتشار: 25 آبان 1398 - 13:15
گردشگری:
گروهی از توراپراتورهای سوییسی به دعوت معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در قالب تورآشناسازی به ایران سفر می‌کنند.

فراتاب_گروه گردشگری: مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری گفت: گروهی از توراپراتورهای سوییسی به دعوت معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در قالب تورآشناسازی به ایران سفر می‌کنند.

 به گزارش فراتاب به نقل از  روابط‌عمومی معاونت گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی محمد ابراهیم لاریجانی با بیان این خبر گفت:  به دنبال سفر دکتر ولی تیموری معاون گردشگری به کشور سوییس و امضای سند همکاری‌های گردشگری، گروه 30 نفره از توراپراتورهای این کشور فردا، یکشنبه 26 آبان ماه جاری به ایران آمده و ضمن شرکت در تور آشناسازی با جاذبه‌های گردشگری کشور آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه این تور، نهمین تورآشناسازی گردشگران ورودی به کشور در سال جاری به شمار می‌آید؛ افزود: نظر به اینکه ایران به عنوان یکی از بازارهای گردشگران سوئیسی از منظر فرهنگ، تاریخ، معماری و آشنایی با علایق و سلایق ایرانیان، قرار دارد؛ لذا به منظور معرفی هر چه بیشتر پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های یاد شده دفتر بازاریابی و تبلیغات گردشگری با حمایت مالی و همکاری بخش خصوصی اقدام به برگزاری تور آشنا‌سازی ویژه 30 نفر از تور اپراتورهای کشور سوئیس کرده است.

گردشگران سوییسی در بازه زمانی 6 روزه سفر خود از شهرهای اصفهان و شیراز با محوریت آشنایی با ظرفیت‌های معماری، نقاشی‌های اسلامی، کاشی‌کاری، آیینه‌کاری، پنجره‌های الوان و به طور کل هنرهای سنتی بازدید خواهند داشت. 

نظرات
آخرین اخبار