ادعاهای اسپوتنیک روسیه نسبت به سلامت روانی اردوغان! | فراتاب
کد خبر: 375
تاریخ انتشار: 5 اسفند 1394 - 21:47
جنگ رسانه ای مسکو - آنکارا ادامه دارد:
با انفجارهای آنکارا و کشته شدن 28 نفر در این حملات، رئیس جمهوری ترکیه، شروع به این بهانه، شروع به دامن زدن بحران داخلی کشور و نیز سوریه نمود که با تروریستی خواندن کردها و دست داشتن آنها در این عملیات ها خود را نشان داد.

فراتاب ـ هفدهم فوریه در آنکارا بواسطه ی انفجاری 28 نفر کشته شدند و 60 نفر نیز زخمی شدند. به عقیده ی سردبیر مجله Politics First ، مارکوس پاپادوپولوس در این اتفاق مقامات ترکیه مقصرند که از گروهک های تروریستی مختلف حمایت کرده اند. این خبرنگار همچنین بر نقش رئیس جمهور اردوغان در دامن زدن به درگیری سوریه تاکید کرده و به سلامتی روانی رهبر ترکیه ابراز تردید نمود.
به عقیده ی سردبیر مجله Politics First ، رئیس جمهور ترکیه رجب طیب اردوغان ، از لحاظ روانی سالم نیست. به گفته ی وی بسیاری از دیپلمات های سایر کشورها که با او گفتگو کرده اند نیز موافقند. این خبرنگار در مصاحبه ای با راشا تودی در اینباره شرح می دهد.
پاپادوپولوس می گوید: " یک عبارت مشهور هست که می گوید: کسی که با آتش بازی می کند می سوزد." می توان با اطمینان گفت که رهبر ترکیه نه تنها در سوریه با آتش بازی کرده بلکه با حمایت از گروهک های تروریستی مختلف از القاعده و خلیفه اسلامی گرفته تا عناصر ارتش آزادی سوریه به آتش زدن خرمن جهنمی در این کشور دامن زده است. اگر آنچه که در آنکارا در تاریخ هفدهم فوریه اتفاق افتاده است عملیات تروریستی است ، آنرا هر کسی از گروهک های تروریستی که توسط دولت ترکیه حمایت شده است می توانست انجام دهد. "
وی تاکید نمود که سیاست ترکیه در ارتباط با درگیری در سوریه حول یک نفر می چرخد یعنی رئیس جمهور رجب اردوغان. این خبرنگار گفت: " به عقیده ی من و بسیاری از دیپلمات های خارجی در لندن که من با آنها گفتگو کردم در واقع رئیس جمهور اردوغان از لحاظ روانی سالم نیست. و من با جدیت در این خصوص حرف می زنم. اردوغان از جنون خود بزرگ بینی رنج می برد او به رسالت مسیحایی خود معتقد است. او به عنوان رئیس دولت برای منطقه بسیار خطرناک است.
وی یادآوری می کند که در تاریخ چنین افرادی بوده اند مانند ادولف هیتلر که با اطمینان می توان گفت که بیمار روانی بود. سردبیر مجله Politics First شرح می دهد: " من به هیچ وجه نمی گویم که اردوغان قدرتی مانند هیتلر دارد ، خوشبختانه اینطور نیست. ضمن آنکه او با اختلالات روانی خود به تشدید درگیری وحشتناک سوریه دامن زد و اکنون این امر در بخش های مختلف ترکیه حس می شود. "
به عقیده ی مارکوس پاپادوپولوس ، رجب طیب اردوغان باید از مقام فاصله بگیرد ، جایگاهی که برای منطقه بسیار خطرناک است.


منبع: اسپوتنیک

نظرات
آخرین اخبار