صدور ۱۴۷هزار بن کارت برای متقاضیان در نمایشگاه کتاب | فراتاب
کد خبر: 7969
تاریخ انتشار: 14 اردیبهشت 1397 - 03:45
تدابیر بانک شهر برای برگزاری نمایشگاه کتاب و توزیع بن‌کارتها

فرتاب- گروه اقتصادي: ساعت 24-مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر از صدور ۱۴۷هزار بن کارت برای متقاضیان در نمایشگاه کتاب خبر داد.

 در مورد اقدامات بانک شهر به عنوان بانک عامل در نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: ۳۰دستگاه وب کیوسک در محدوده نمایشگاه کتاب مستقر است که به متقاضیانی که هنوز بن کارت‌های کتاب خود را دریافت نکردند خدمات ارائه کند.

وی با بیان اینکه ۲۰دستگاه خودپرداز در سالن، ۵دستگاه خودپرداز سیار در محوطه بیرونی و ۳شهرنت در محدوده نمایشگاه کتاب نصب شده است گفت: همچنین بنا به درخواست وزارت ارشاد ۳۱۵۰دستگاه کارت خوان میان غرفه داران توزیع شده است اما این آمادگی وجود دارد که تا سقف ۴۰۰۰ دستگاه خودپرداز میان غرفه داران توزیع شود.

اکرمی در مورد صدور بن کارت‌های نمایشگاه کتاب نیز با بیان اینکه تاکنون ۱۰۴هزار بن کارت فیزیکی صادر شده است گفت: حدود ۷۰هزار بن کارت تحویل متقاضیان شده و مابقی بن‌ها نیز در طول مدت نمایشگاه کتاب به متقاضیانی که ثبت نام کردند تحویل داده می شود.

وی افزود: تعداد ۳۸هزار بن کارت نیز بنا به درخواست متقاضیان  نیز به روی کارت ملی هوشمند آنها واریز شده و حدود ۵۰۰۰ بن کارت نیز از طریق ان اف سی (NFC) قابل استفاده است.

اکرمی با بیان اینکه  علیرغم مناسب نبودن زیرساخت های مصلی برنامه ریزیهای دقیقی برای عدم قطعی و ایجاد خلل در ارائه خدمات مالی صورت گرفته ادامه داد: از سه طریق فیبر نوری، کابل کشی معمولی و همچنین سیم کارت خدمات مالی ارائه می شود که در صورت قطع هر کدام، کار با خلل مواجه نشود و خودبخود کار با روش بعدی پیش رود و حتی اگر برق نمایشگاه نیز بنا به دلایلی قطع شود کارت خوانها با استفاده از باطری فعال خواهند بود.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه‌های کتاب بانک شهر در ادامه با بیان اینکه در نمایشگاه کتاب شرایط ویژه‌ای را برای افتتاح کنندگان حساب در نظر گرفتیم افزود: براین اساس واجدین شرایط اگر در غرفه بانک در نمایشگاه کتاب اقدام به افتتاح حساب تا سقف سپرده ۵۰۰هزار تومان کنند به شرط ماندگاری سه ماهه می‌توانند  در قالب عقد مرابحه، از کارت  اعتباری ۵میلیون تومانی بهره مند شوند.

منبع: بانك شهر

نظرات
آخرین اخبار