کد خبر: 11393
تاریخ انتشار: 22 تیر 1399 - 16:22

بنام خالق جان و خرد

سپاس‌نامه

«در میان همه روزها / اگر روزی آفتابی بمیری / بسا به‌سان پرتو نوری دوباره حلول کنی»

یاران و همراهان پرمهر

بدینوسیله از طرف مادر، برادر و خواهرم و خاندان‌های پشنگ، رشیدی‌رستمی، هاشمی و عشیره رستم‌بیگی،نهایت سپاس و احترام را نسبت به ابراز هم‌دلی، هم‌دردی و همراهی‌های‌‌تان طی این روزهای سخت و تلخ درگذشت پدر عزیزمان کاک «تیفور پشنگ» را دارم که اگر نبود این مهم، بی‌گمان تحمل چنین فقدان نابهنگامی، فراتر از تاب و توان ما می‌بود.

این رویداد تلخ و ناگاه این نکته را مجدداً و اینبار جباروارتر به ما متذکر شد که مرگ، همچنان واقعیت گریزناپذیر زیست انسانی است، و لذا «زندگی را فرصتی آنقَدَر نیست / که در آیینه به قدمتِ خویش بنگرد»

امیدوارم پس از این، بیش از پیش قدر لحظه‌ لحظه زندگی، این بی‌همتاترین سرمایه‌مان و نیز قدر دوستی‌ها و بودن در کنار یکدیگر به سان گران‌بهاترین گنجینه زندگی را بدانیم!

با احترام و ارادت مجدد

اردشیر پشنگ

 

بە ناوی ئافرێنەری ژیان

 سپاسنامە

«ئەگەر لە ڕۆژێکدا مردی و خۆرەتاو بوو / ڕەنگە ڕۆحت بچێتە ناو لەشی تیشکێکەوە»

 یاران و هاوڕێیانی بەڕێز

لەم ڕێگاوە، بە ناوی دایک و برا و خوشکم و هەروەها، بنەماڵەکانی؛ پەشەنگ، ڕەشیدی ڕوستەمی، هاشمی و عەشیرەتی ڕوستەم بەیگی، ئەوپەڕی ڕێز و پێزانینی خۆمان بەرامبەر بە هاودڵی و هاوڕێی و هاودەردیتان، لەم ڕۆژە سەخت و تاڵانەی کۆستی کۆچی دوایی باوکی ئازیزمان خوالێخۆشبوو " تەیفوور پەشەنگ"، ڕادەگەینین. بێ‌گومان ئەگەر سارێژی هاودەردی و دڵۆڤانیتان نەبوایە، باری ئەو خەمە قورس و ژیانهەژێنە لە دەرەوەی تاقەت و توانمان دەبوو.

ئەم ڕووداوە تاڵ و چاوەڕاننەکراوانە، دیسان و ئەم جار بێ‌بەزەییانە، ئەو وانەیەمان پێ دەڵێنەوە کە مەرگ بەردەوام ڕاستیی حاشا هەڵنەگری ژینی مرۆڤە و "ژیان هێندە دەرفەتی نییە/ کە لە ئاوێنەدا چاوێک بە ڕابردووی خۆیدا بخشێنێت."

هیوادارم، لێرە بە دواوە زیاتر لە هەموو کاتێک، نرخی سات بە ساتی ژیان، ئەم سەرمایە بێ‌وێنە بزانین و ڕێزی هاوڕیی و پێکەوە بوون وەک بەنرخترین خەزێنەی ژیان بگرین.

 

لە گەڵ سپاس و حورمەتی هەمیشەییمدا

ئەردەشیر پەشەنگ

 

 

شعرها از شیرکو بی‌کس، احمد شاملو و سیدباقر هاشمی

نظرات
آخرین اخبار