کد خبر: 935
تاریخ انتشار: 26 فروردین 1395 - 07:46

به گزارش فراتاب، پوریا آذربایجانی نویسنده و کارگردان سینما در خصوص انتخاب شدن فیلم «اروند» و حضور در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر گفت: از اینکه در معتبرترین جشنواره کشور، جشنواره جهانی فیلم فجر حضور دارم، خوشحالم‌.
او در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان افزود: خوشحالی من از حضور این فیلم در این رویداد فرهنگی به این دلیل است که این جشنواره جهانی است و جزو منحصربه فردترین جشنواره‌هایی محسوب می‌شود که گردانندگان آن سینمایی هستند.
آذربایجانی در ادامه با اشاره به شیوه جدید برگزاری جشنواره فیلم فجر گفت: امسال جشنواره فیلم فجر در بخش ملی و بین‌الملل به وسیله هنرمندان و سینمایی‌ها اداره می‌شود و حضور اهالی سینما و هنرمندان در جشنواره‌های مختلف خارجی و داخلی و کسب تجربه می‌تواند مفید باشد. چون آنها در مواقع مشکلات و مسائل مختلف٬ با تجربه‌ای که دارند می‌توانند یاری دهنده باشند. به نظر من از هر فرصت و امکانی برای دیده شدن در عرصه بین‌الملل باید استفاده شود و این اتفاقات جذاب و دوست داشتنی است.
وی اظهار داشت: متاسفانه «اروند» در جشنواره ملی به دلیل ادامه فیلمبرداری حضور نداشت و در زمان برگزاری آن هم در تهران نبودم. اما خوشبختانه فرصت پیدا کردم در جشنواره جهانی فجر حضور داشته باشم. در حال حاضر مراحل نهایی ارسال «اروند» به جشنواره را سپری می‌کنیم و تا سه روز دیگر این فیلم کاملا آماده حضور در جشنواره است. بعد از «اروند» هم در حال کارکردن روی دو طرح برای نگارش هستم که هر دو در ژانر اجتماعی است.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار