می توانستم به پیشرفت شهر کمک کنم/ در شورا می مانم | فراتاب
کد خبر: 7797
تاریخ انتشار: 2 اردیبهشت 1397 - 16:07
محسن هاشمی:
رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه با توجه به تجربه سال های گذشته‌ام و ارتباطاتم با مسئولان کشوری و گروه‌های سیاسی و همچنین روش اعتدالی خانواده هاشمی می‌توانستم به پیشرفت شهر تهران کمک کنم، گفت: به نظر اعضا احترام می گذارم و در شورا می مانم.

 

فراتاب - گروه اجتماعی: محسن هاشمی در پایان پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: در جلسه امروز طرح الزام شهرداری به شناسایی و رفع گره‌های ترافیکی و نواقص هندسی معابر و بزرگراه‌ها با ۱۲ رای موافق به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: به گفته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران ۴۵ گره ترافیکی در تهران شناسایی شده است که پیش‌بینی می‌شود این گره‌ها بیش از ۱۷۰ عدد باشد و باید اطلاعات و آمار دقیقی در این خصوص به دست آید.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران برای معرفی گزینه‌ها و فرآیند انتخاب شهردار تهران اظهار کرد: این جلسه صبح امروز با حضور اعضا برگزار شد و در نهایت ۲۸ گزینه برای شهرداری تهران توسط اعضا اعلام شد.

هاشمی تصریح کرد: طی روزهای آینده فرآیند انتخاب شهردار تهران ادامه خواهد داشت و در نهایت از این ۲۸ گزینه، ۷ نفر در شورا حضور و برنامه‌های خود را برای شهرداری تهران اعلام خواهند کرد.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در خصوص عدم حضورش در بین گزینه‌های مطرح شده در شهرداری تهران گفت: در خصوص این موضوع صبح امروز رأی‌گیری در بین اعضا صورت گرفت که اعضا نظرات خود را در خصوص ماندن یا رفتن من از شورا اعلام کردند و در نهایت تصمیم بر این شد که من در شورا بمانم.

وی بیان کرد: بنده نیز با توجه به رأی‌گیری انجام شده، به آن احترام گذاشته و در نهایت در شورا خواهم ماند.

هاشمی ادامه داد: در ایران شهردار منتخب شوراست و شهروندان به نمایندگان شان در شورا رأی می‌دهند و شورا در نهایت شهردار را انتخاب می‌کند و این می‌تواند در موفقیت مدیریت شهری موثر باشد.

وی گفت: بنده اعتقاد داشتم که با توجه به تجربه سال های گذشته‌ام و ارتباطاتم با مسئولان کشوری و گروه‌های سیاسی و همچنین روش اعتدالی خانواده هاشمی می‌توانستم به پیشرفت شهر تهران کمک کنم و به همین دلیل علتی وجود نداشت که شرایطی ایجاد کنم که باعث افزایش اختلافات در شورا شود و به همین جهت تصمیم گرفتم در شورا بمانم.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه خانواده هاشمی به دنبال ایجاد اختلاف نبوده و همیشه به دنبال کم کردن اختلافات هستند، افزود: ما خانواده اعتدالی هستیم و همیشه تلاش کردیم که اختلافات را از بین ببریم.

وی همچنین در خصوص اسامی گزینه‌های شهرداری تهران بیان کرد: تمام افرادی که اسامی‌شان به عنوان گزینه مطرح شده است، قابل احترام هستند و نباید مورد تخریب قرار بگیرند.

رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: شاید برخی از افراد به عنوان گزینه شهرداری توسط اعضای شورای شهر تهران مطرح شده باشند، خودشان از این موضوع مطلع نباشند و حتی حاضر نباشند در بین گزینه‌ها باشند که این موضوع نیز رسیدگی می‌شود.

هاشمی در پایان ضمن تاکید مجدد بر اینکه بنده آمادگی حضور در شهرداری را داشته و دارم گفت: تا به امروز دو بار این موضوع مطرح شده و شاید برای بار سوم بنده در شهرداری مشغول به کار شوم.

نظرات
آخرین اخبار