در خانه بمانیم، نوروز امسال می تواند پیک مرگ باشد | فراتاب
کد خبر: 11325
تاریخ انتشار: 21 اسفند 1398 - 18:57
وزیر فرهنگ:
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: خطر را دست‌کم نگیریم، در خانه بمانیم.

فراتاب_فراسلامت:وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: خطر را دست‌کم نگیریم، در خانه بمانیم.

سیدعباس صالحی در این پیام که عصر چهارشنبه (۲۱ اسفند) در حساب کاربری او در توئیتر منتشر شد، نوشته است: سفرهای نوروزی پیام مهر بود؛ امسال می‌تواند پیک مرگ باشد.

وی افزوده است: خطر را دست‌کم نگیریم. در خانه بمانیم.

 

کرونا و آخرین اطلاعات پیرامون آن

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت امروز (چهارشنبه) اعلام کرد: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۹۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کشور به ۹ هزار نفر افزایش یافت.

خوشبختانه تاکنون دو هزار و ۹۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند.

کیانوش جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۳۵۴ مورد رسید.

ویروس کرونا از اوایل دی ماه در «ووهان» واقع در استان «هوبی» چین پدیدار شد و تاکنون به حدود ۵۰ کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات گسترش یافته و تا کنون جان هزاران نفر را گرفته است. پزشکان توصیه می کنند با خود مراقبتی، قرنطینه خانگی، پرهیز از سفر و رعایت بهداشت فردی می توان مانع از ابتلا و سرایت به ویروس کرونا شد.

نظرات
آخرین اخبار