کد خبر: 1041
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 07:50
قرارداد اکران فیلم سینمایی «گاهی» به ثبت رسید.

به گزارش فراتاب، فیلم سینمایی «گاهی» به کارگردانی محمدرضا رحمانی از ۱۵ اردیبهشت در گروه هنر و تجربه به نمایش درمی آید. قرارداد اکران این فیلم به تازگی به ثبت رسیده و قرار است تبلیغات شهری و آنونس های آن نیز بزودی آغاز شود. فریبرز عرب نیا، اندیشه فولادوند، مهدی پاکدل، آزاده صمدی، عاطفه نوری، ایمان افشاریان بازیگران اصلی «گاهی» هستند.
این فیلم با شعار ««گاهی»، فیلم بدون فیلمبردار است» مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی سه زوج را روایت می کند که قبل ها در دانشگاه با هم دوستی داشته اند. آنان پس از مدت ها در ویلای خارج از شهر یکی از زوج ها مهمان هستند و قرار است صاحب خانه دیگران را سوپرایز کند. این سوپرایز باعث وقوع یک تراژدی در پایان قصه می شود که داستان اصلی فیلم را تشکیل می دهد… . به گفته امیر پورکیان تهیه کننده پروژه، نمایش خصوصی فیلم نیز در روزهای آینده با حضور عوامل و هنرمندان انجام خواهد شد.
سایر عوامل اصلی «گاهی» عبارتند از: فیلمنامه نویس: آرش عباسی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: محسن دین محمد، مدیر نورپردازی: مهرداد مقیمی، صدابردار: محمد شاهوردی، عکاس: مهدی دلخواسته، پشت صحنه: هانیه زمردی، تولید: ایرج رحمانی، حسین الماسی، صحنه و لباس: علیرضا آخوندان، محمد آدابی، مشاور هنری و تدوین: شاهین یارمحمدی، صداگذاری: حامد جلالی، جلوه های ویژه بصری: علیرضا قادری، موسیقی تیتراژ پایانی: حامد تهرانی، محصول خانه فیلم پروان.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار