کد خبر: 9894
تاریخ انتشار: 9 شهریور 1398 - 11:30
مدیرعامل شرکت گاز کردستان می گوید طرح صدور آنی قبوض گاز در شهرها و روستاهای کردستان از مرداد ماه اجرایی شده است این اظهارات در حالی صورت می گیرد که این طرح هنوز در برخی از شهرهای این استان به مرحله اجرا نرسیده است.

فراتاب- گروه استان کردستان: مدیرعامل شرکت گاز کردستان در گفت و گویی که با خبرگزاری ایرنا داشته است از اجرایی شدن طرح صدور آنی قبض گاز برای مشترکان در تمام شهرهای این استان خبر داده و عنوان کرده است که از مرداد امسال و بافراهم شدن شرایط سخت افزاری و نرم افزاری، طرح صدور آنی قبوض گاز در شهرها و روستاهای کردستان اجرایی شده است.

بنا به گفته «احمد فعله گری» به دلیل نبود تجهیزات لازم، سال گذشته این طرح به جز در سنندج در دیگر شهرهای استان اجرا نشد اما امسال با فراهم شدن زمینه نرم افزاری و سخت افزاری این کار در کل استان اجرایی شده است.

این اظهارات مدیرعامل شرکت گاز کردستان در حالی صورت می گیرد که با وجود نزدیک شدن به اواسط شهریور ماه در برخی از شهرستان ها این طرح هنوز اجرایی نشده است.

گفتنی است در این طرح، ماموران شرکت گاز در زمان قرائت کنتور، قبض مصرفی را صادر و تحویل مشترکان می دهند.

قابل ذکر است ضریب نفوذ گاز طبیعی در جمعیت شهری ۹۹، ۹ درصد است و در مجموع میزان بهره‌مندی جمعیت شهری و روستایی تحت پوشش این شرکت به ۹۶، ۴ ارتقا یافت.

نظرات
آخرین اخبار