«باورکن برگزیده ای» در صف انتشار | فراتاب
کد خبر: 9370
تاریخ انتشار: 12 مرداد 1398 - 14:12
معرفی کتاب
باور کن برگزیده ای کتابی در زمینه توسعه فردی و خودشناسی است و نویسنده برای مخاطبانش بیان کرده که چگونه با توانایی های ذاتی خود به خوشبختی دست یابند

فراتاب - گروه ادبی: کتاب باور کن برگزیده ای که مجموعه ای گردآوری شده از آثار کتاب های روانشناسی فردی و تغییر است اثری از نیلوفر فلاح است که هفته آینده توسط نشر سخنوران به چاپ خواهد رسید. نیلوفر فلاح فارغ التحصیل رشته روزنامه‌نگاری است و تا پیش از این به عنوان خبرنگار بخش معرفی کتاب، به بررسی آثار مختلف منتشر شده در این حوزه در رسانه های مختلفی دست زده است. حال در خصوص این کتاب او برای فراتاب نوشته است:

کتاب های خودشناسی، توسعه فردی و به طور کلی روانشناسی تاثیر زیادی در زندگی افراد دارند و برخی از آن ها توانسته اند سر و صدای زیادی کرده و در دنیا شناخته شوند. از این دست کتاب ها نباید غافل بود زیرا با مطالعه آن ها و یادآوری و تکرار برخی از مسائل می توانیم با دید بهتری به زندگی بنگریم و زمانی که دید بهتری به زندگی داشته باشیم، بیشتر می توانیم با خوشبختی عجین شویم. رسالت «باور کن برگزیده ای» نیز همین است؛ بیان موضوعاتی که خوشبختی را به یاد ما خواهد آورد. 

 

من این کتاب را با تمام عشقم به زندگی و خداوند نوشتم. از نظر من تمام ما انسان ها می توانیم خوشبخت باشیم و در این میان خیلی مهم است که به درک درست خوشبختی دست یابیم زیرا تنها با این درک می توانیم خوشبختی را احساس کنیم. 

باور کن برگزیده ای تلفیقی از برگرفته‌های من از بهترین کتاب‌هایی است که تاکنون خوانده ام، من به واسطه شغلی که در بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور داشتم موظف بودم کتاب‌های زیادی را بخوانم تا بتوانم برای آن ها شرح و بررسی بنویسم و آن‌ها را به مشتریان معرفی کنم. 

علاوه بر علاقه عمیق و شدیدم به کتاب، این وظیفه نیز توفیقی شد برای عجین شدن زندگی من با کتاب و حالا برگرفته ها و دانش‌های کسب شده  از این کتاب‌ها، تبدیل شده است به کتاب باور کن برگزیده ای. 

باور کن برگزیده ای نثری روان دارد و سعی کرده ام در آن موضوعات را بسیار شفاف و روشن و البته با مثال و داستان توضیح دهم، در این کتاب مخاطب دوست من خطاب شده و برای راهنمایی او از هیچ موضوعی که باید، دریغ نکرده ام.

نظرات
آخرین اخبار