کد خبر: 9097
تاریخ انتشار: 13 دی 1397 - 16:32
معرفی کتاب
کتابی که در این قسمت به شما معرفی می کنم سرتاسر نکته و درس زندگی است و جزو کتاب هایی می باشد که بسیاری از نویسندگان و نقادان را متحیر کرده است.

این کتاب را بخوانید تا:

به مفهوم اصلی موفقیت دست پیدا کنید.

  فراتاب- گروه کتاب: شاید داستان، ظریف ترین شکل برای بیان حقایق است.

خواندن داستان هایی سودمند می توانند سهم زیادی در زندگی شما داشته باشند. 

پس در انتخاب کتاب هایی که می خوانید، دقت کنید. 

در این گزارش کتابی را به شما معرفی می کنیم که با داستان، حقیقت سودمندی را برای شما تقویت می کند. 

کتاب حکایت دولت و فرزانگی را می توانید با دو ترجمه بیابید:

1- ترجمه ی گیتی خوشدل

2- ترجمه ی عفت حیدری

این کتاب با هر دو ترجمه دارای نثر روانی است که باعث می شود مجذوب این کتاب شوید و از خواندنش لذت ببرید.

کتاب حکایت دولت و فرزانگی حجم کمی دارد و می توانید آن را در کوتاه ترین زمان مطالعه کنید، اما بعد از خواندن همین حجم کم به حجم عظیمی از انرژی و اطلاعات دست پیدا می کنید.

این کتاب داستان مردی را برایتان شرح می دهد که در پی موفقیت است  و در آخر ریشه ی موفقیتش را درست جایی می یابد که همواره همراهش بوده است.

کتاب حکایت دولت و فرزانگی «قدرت ذهن» را در قالب یک داستان شیرین و خواندنی بیان می کند و شما را وادار می کند که زمان زیادی را به افکاری اختصاص دهید که شاید هیچ گاه مورد توجهتان قرار نگرفته اند.

اگر قصد دارید یک کتاب کم حجم اما پرمحتوا بخوانید، به طوری که هیچگاه محتوا و نکته های آن را فراموش نکنید، من کتاب حکایت دولت و فرزانگی به شما پیشنهاد می دهم.

در قسمتی از این کتاب می خوانیم: 

«تصمیم گرفتم کمکت کنم تا از این وضعیت رها شوی، تو را پیش مردی می فرستم که کمکم کرد ثروتمند شوم، او را میلیونر یک شبه می نامند، آیا درباره اش شنیده ای؟ 
جوان گفت: نه! هیچ وقت. 
این نام را بر خود گذاشت زیرا ادعا دارد بعد از کشف راز حقیقی ثروت و سعادت یک شبه ثروتمند شد، او مدعی است می تواند به همه کمک کند یک شبه ثروتمند شوند. یا نهایتاً ذهنیت یک ثروتمند را کسب کنند. 
عموی مرد جوان، رو به نقشه ای پشت سرش کرد و به شهری کوچک و تقریباً متروک اشاره کرد. 
آیا هیچ وقت آنجا بوده ای؟ 
نه! 
به امتحانش می ارزد برو و پیدایش کن شاید رازش را به تو بگوید در عمارتی بسیار زیبا زندگی می کند، زیبا ترین خانه ی تمام شهر برای پیدا کردنش به مشکل بر نخواهی خورد.»

توجه داشته باشید که:

توجه داشته باشید که این کتاب برای بارها خواندن و مطالعه دقیق و به کار بستن است. کتابی درخشان که از بسیاری جهات می تواند ثروتمندتان کند که برخی از این جهات می تواند رضایت بخش تر و ارزشمندتر از ثروت مادی باشد.

 

کتاب حکایت دولت و فرزانگی را بخوانید تا رازی عظیمی برایتان بازگو شود. 

 

 

 

نیلوفر فلاح

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار