افتتاح متروی شهر آفتاب برای دسترسی مردم به نمایشگاه کتاب تهران | فراتاب
کد خبر: 857
تاریخ انتشار: 24 فروردین 1395 - 05:50
سیدمجید حسینی;
مشاور رسانه‌ای شهردار تهران از افتتاح قطعی متروی شهر آفتاب در روز دوشنبه 30 فروردین‌ماه با حضور شهردار تهران خبر داد.

به گزارش فراتاب، سیدمجید حسینی در گفت‌وگو با خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، اظهار کرد: متروی شهر آفتاب به منظور دسترسی مردم به بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دوشنبه (30 فروردین‌ماه) با حضور محمدباقر قالیباف، شهردار تهران افتتاح خواهد شد.
 


وی همچنین از تحویل ابنیه‌ در  بیست و پنجم فروردین‌ماه به مسئولان و متولیان برپایی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به منظور غرفه‌بندی ناشران خبر داد.
 
مشاور رسانه‌ای شهردار تهران عنوان کرد: تمام فعالیت‌های مربوط به آماده‌سازی زیرساخت‌های برق در مجموعه شهر آفتاب به اتمام رسیده است و فقط فرایند اتصالات باقی مانده که پیش از برپایی نمایشگاه، محقق خواهد شد.
 
حسینی همچنین از اتمام فعالیت‌های مربوط به IT  در ساختمان‌های مرکزی و پایان نصب چادرها خبر داد. وی یادآور شد: شهردار تهران یکشنبه (22 فروردین‌ماه) از مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب بازدید کرد و تأکید داشت که عملیات پایانی تا قبل از 25 فروردین‌ماه به اتمام برسد. بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می‌شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج‌فارس، رو به روی حرم امام خمینی (ره) قرار دارد.

منبع:خبرگزاري ايبنا

نظرات
آخرین اخبار