کد خبر: 7623
تاریخ انتشار: 19 فروردین 1397 - 20:50
دکتر قادری مدیرعامل شهرآفتاب در نخستین جلسه سال 97 خبر داد:

به گزارش فراتاب به نقل از روابط عمومی مجموعه بین المللی نمایشگاه شهرآفتاب، دکتر محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در نخستین جلسه عمومی این مجموعه به همکاران خود در بخش های مختلف خبر داد که در سایه تغییر نوع نگاه و نیز تلاش همه افراد مجموعه، مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهرآفتاب به عنوان موفق ترین گروه در شهرداری تهران طی سال 1396 برگزیده شد.

در این دیدار که همه اعضا و کارکنان شهرآفتاب نیز حضور داشتند، دکتر قادری افزود: من این موفقیت را به یکایک شما تبریک می گویم اما در عین حال باید تاکید کنم این هنوز ابتدای کار است و ما می بایست روند مذکور را با قدرت و همفکری و همدلی بیشتر در سال 97 ادامه دهند.

وی با اشاره به برخی اقدامات صورت گرفته در 6 ماهه دوم سال 96 در مجموعه نمایشگاه شهرآفتاب اشاره کرده و اظهار داشت: با تلاش صورت گرفته هزینه های اضافی و جاری نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب در 6 ماهه دوم سال 96 کاهش قابل توجهی یافت که  امیدواریم در سال 97 روند رو به رشد شهرآفتاب ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است در این جلسه همچنین دکتر محمد جلیلیان به عنوان مشاور امور حقوقی و دکتر حمید حشمدار به عنوان مشاور در حوزه بین الملل به عنوان اعضای جدید معرفی شدند.

همچنین اردشیر پشنگ مشاور امور بین الملل، رسانه ای و روابط عمومی شهرآفتاب در بخشی دیگر از این نشست اعلام کرد طی روزهای آتی در فضای آنلاین و وبسایت مجموعه شهر آفتاب تغییراتی جدی برای ارتقای تعاملات داخلی و بین المللی این مجموعه روی خواهد داد و خواهیم کوشید که علاوه بر آغاز بکار پایگاه خبری شهرآفتاب با دو زبان فارسی و انگلیسی، این سایت را به یک سایت مرجع چه در سطح ملی و چه سطح منطقه ای و بین المللی تبدیل کنیم.

همچنین در پایان این جلسه مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب از کارکنان و مدیران این مجموعه تقدیر کرد.

نظرات
آخرین اخبار