کد خبر: 7436
تاریخ انتشار: 1 اسفند 1396 - 11:32
زلزله کرمانشاه از دریچه امیدبخش دوربین رضا امیر
فرهنگسرای فردوس مجموعه‌ای از آثار عکس رضا امیر از مناطق زلزله زده غرب کشور را با عنوان «خنده های کنار چتدر» در گالری شماره یک نگارخانه پردیسان به نمایش می‌گذارد.

فراتاب_ گروه فرهنگی: نمایشگاه عکس "خنده های کنار چادر" آثار هنرمند عکاس و جوان رضا امیر از مناطق زلزله زده غرب کشور، روز چهارشنبه 25 بهمن ماه ساعت 16 با حضور جمعی از اهالی هنر گشایش یافت و تا دوم اسفندماه همه روزه از ساعت 9 تا 18 پذیرای دوستداران هنر عکاسی و عموم شهروندان خیر و نیکوکار است.

این نمایشگاه حاصل سه سفر خبرنگار عکاس، رضا امیر به مناطق زلزله‌زده‌ استان کرمانشاه است، که با تمرکز بر «خنده کودکان» گزارش تصویری امید بخشی از مناطق زلزله زده را روایت می کند. امیدهایی که هنوز در سایه زخم گشاده مرارت ها و ملال روزهای سرد و سخت بی پناهی همچنان بر لب ها نقش می بندند و چشم به راه روزهای بهتر دوخته اند. 

رضا امیر اعلام کرده که درآمد حاصل از فروش عکس‌های نمایشگاه فرهنگسرای فردوس به زلزله‌زدگان کرمانشاه اختصاص می یابد.

علاقمندان برای بازدید و مشارکت در این امر خداپسندانه می توانند به گالری یک نگارخانه پردیسان فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از چهارراه شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44000203 تماس بگیرند. 

نظرات
آخرین اخبار