آغاز ثبت‌نام هفتمین کارگاه شبیه‌سازی شورای امنیت سازمان ملل | فراتاب
کد خبر: 12253
تاریخ انتشار: 12 شهریور 1401 - 11:43
برگزارکنندگان: فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و خانه اندیشمندان علوم انسانی با همکاری بنیاد مطالعات بین المللی و گفت و گوهای جهانی

فراتاب: فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ) و خانه اندیشمندان علوم انسانی با همکاری بنیاد مطالعات بین المللی و گفت و گوهای جهانی
به مناسبت روز جهانی صلح و هفته دفاع مقدس شمار محدودی از علاقه مندان به این برنامه را می پذیرد.
این کار گروه پنجشنبه سی و یکم شهریور برگزار می شود.


برنامه
شناخت شورای امنیت، فراگیری روش های نوین آموزش و پژوهش در حقوق و روابط بین الملل با تاکید بر مدل های شبیه سازی، اجرای نقش و تمرین مدل شورای امنیت. دانش پژوهان در یک تیم سه نفره دانشگاهی یا تحقیقاتی به فعالیت علمی و پژوهشی خواهند پرداخت. توصیه می شود شرکت کنندگان در قالب یک تیم سه نفره ثبت نام کنند. در غیر این صورت دبیرخانه کارگروه آنان را در تیم های سه نفره پژوهشی – کاربردی قرار خواهد داد.


مزایا و بهره مندی
این کار گروه یک برنامه تحقیقاتی_کاربردی است. به شرکت کنندگان فعال در برنامه گواهی شرکت در دوره از سوی فصلنامه مطالعات بین المللی ISJ و خانه اندیشمندان علوم انسانی و بنیاد مطالعات بین المللی ارایه می شود. شرکت کنندگانی که مقالات با استاندارد علمی – پژوهشی در موضوع برنامه تالیف نمایند در صورت تایید کمیته علمی در ISJ با رتبه الف وزارت علوم به چاپ می رسد.


شرایط ثبت نام و پذیرش
1. معرفی نامه از دانشگاه برای استادان و از دستگاه اجرایی برای مدیران ارشد دولتی و غیرحکومتی.
2. توصیه نامه از استادان هیات تحریریه/مشاوران فصلنامه یا از استادان شناخته شده کشور برای دانشجوبان.
3. نامه درخواست، عکس، نشانی و شماره تماس.
4. آشنایی با زبان انگلیسی به منظور اعلام مواضع در جلسه اصلی
5. واریز هزینه ثبت نام به مبلغ دو میلیون و هشتصد هزار ریال به شماره کارت 6221061041815921 به نام مدیر مسئول فصلنامه مطالعات بین المللی (ISJ).


نشانی و مهلت ارسال مدارک
علاقه مندان همه مدارک را از طریق ایمیل تا بیست شهریور به نشاني isjqnet@gmail.com ارسال كنند.

نظرات
آخرین اخبار