کد خبر: 6941
تاریخ انتشار: 10 آذر 1396 - 19:30
دکتر محمد رئوف قادری در یک نگاه

جناب آقای دکتر محمدرئوف قادری
انتصاب سزاوار شما را به سمت سرپرست نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تبریک و تهنیت می گوییم. امید است که حضور توام با تعهد و تخصص شما در این مسئولیت خطیر گامی در راستای اعتلای ایران اسلامی و نوید بخش نشاط و تحرک در عرصه نمایشگاهی کشور گردد.
با آرزوی توفیق مستدام
گروه رسانه ای فراتاب

 

به گزارش فراتاب به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه بين المللي شهرآفتاب، از ابتدای آذرماه 1396جناب آقای محمد رئوف قادری که به عنوان سرپرست جدید نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب معرفی شده بود در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب حضور یافت و ضمن دیدار با پرسنل مجموعه از بخشهای مختلف نمایشگاه بازديد کرد. در ادامه نیز مراسم تودیع و معارفه داخلی با حضور جناب اقای سیدی مدیرعامل سابق، جناب آقای محمد رئوف قادری مدیرعامل و مدیران و پرسنل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب برگزار شد.

محمد رئوف قادری دارای مدرك دكتراي مديريت استراتژيك و سوابقی از جمله: نایب رئیس کمیسیون اقتصاد و بازرگانی مجلس شورای اسلامی، ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد بازسازی کل کشور، نماینده ایران در کنفراس جهانی بین المجالس در روسیه، رئیس گروه اعزامی بازگانی ایران به بنگلادش ونماینده جمهوری اسلامی ایران در نمايشگاه بین المللی داکا، عضو کانون و مجمع نمایندگان ادواری مجلس، کارشناس ارشد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و بین المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران می باشد.

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار