کد خبر: 11954
تاریخ انتشار: 19 دی 1400 - 17:37
پیام تبریک «عباس غزالی» به مناسبت کاندیدشدن پاوه در میان ده شهر سالم جهانی

فراتاب: په‌یامی پیرۆزبایی "عه‌باس غه‌زالی" به بۆنه‌ی کاندیدکردنی پاوە لە هەڵبژاردنی 10 شاری سەرتری جیهان بۆ ژینگە و ژیان؛

پاوە، ناو و ناوەرۆکێک بە وێنەی گەوهەر

"عه‌باس غه‌زالی" که‌سایه‌تی چالاکی فه‌رهه‌نگی و نوێنه‌ری پێشووی په‌ڕله‌مانی هه‌رێمی کوردستان؛ به بۆنه‌ی کاندیدکردنی پاوە لە هەڵبژاردنی 10 شاری سەرتری جیهان بۆ ژینگە و ژیان په‌یامی پیرۆزبایی نارد.

"عه‌باس غه‌زالی" که‌سایه‌تی چالاکی فه‌رهه‌نگی و ئه‌ندامی به‌رچاو و ڕاوێژکاری فه‌رهه‌نگی و هونه‌ری پارتی دیموکڕاتی کوردستانی عێراق و نوێنه‌ری پێشووی په‌ڕله‌مانی هه‌رێمی کوردستان؛‌ کاندیدکردنی پاوە لە هەڵبژاردنی 10 شاری سەرتری جیهان بۆ ژینگە و ژیان، بە دەستکەوتێکی جیهانی پێناسە کرد کە نیشانەی هەبوونی هاووڵاتی باش و بەرپرسیارێتی هەڵگر و هەبوونی بژاردەی فەرهەنگی و دڵسۆزە کە زۆر جێی ڕێزن.

ده‌قی ته‌واویی په‌یامه‌که‌ی "عه‌باس غه‌زالی" له خواره‌دا هاتووه:
"پاوە، ناو و ناوەرۆکێک بە وێنەی گەوهەر
شاری پاوە، کە ناوەکەشی بە واتای پاکە، ڕەسەنایەتی خۆی، بە کاندیدکردنی لە هەڵبژاردنی 10 شاری سەرتری جیهان بۆ ژینگە و ژیان، لە ڕێکخراوی جیهانیی تەندروستی (WHO)، سەلماند. بەڵی، گەوهەر ڕۆژێک خۆی نیشان دەدات. پاراستنی ئەم ڕەسەنایەتییە مێژووییە له ڕووی فەرهەنگی و کۆمەڵایەتی لە سەردەمی نوێدا، جگە لە بەستێن سازیی بە ئاراستەی پێشکەوتن، بڵاوکردنەوەی کەلتووری شاری خاوێن بۆ شارەکانی تریش بە دیاری دێنێت. لە ڕاستیدا ئەم دەستکەوتە جیهانییە نیشانەی هەبوونی هاووڵاتی باش و بەرپرسیارێتی هەڵگر و هەبوونی بژاردەی فەرهەنگی و دڵسۆزە کە زۆر جێی ڕێزن. بە هیوای هەڵبژاردنی ئەم شارە خۆشەویستە وەک 10 شاری تەندروستی جیهان."
عەباس غەزالی

پیام تبریک «عباس غزالی» به مناسبت کاندیدشدن پاوه در میان ده شهر سالم جهانی؛
پاوه، نام و محتوایی پاک به گونه گوهر

«عباس غزالی» شخصیت فعال فرهنگی، عضو و مشاور فرهنگی، هنری حزب دمکرات کُردستان عراق و از نمایندگان پیشین پارلمان اقلیم کُردستان، به مناسبت کاندیدشدن پاوه در میان ده شهر سالم جهانی پیام تبریک فرستاد.
«عباس غزالی»، شخصیت فعال فرهنگی، عضو برجسته و مشاور فرهنگی، هنری حزب دمکرات کُردستان عراق و از نمایندگان پیشین پارلمان اقلیم کُردستان، به مناسبت کاندیدشدن پاوه در میان ده شهر سالم جهانی، در پیامی این اتفاق را مهم و باافتخار قلمداد کرد و حفظ این اصالت تاریخی در عصر نوین، از لحاظ فرهنگی و اجتماعی، را زمینه‌ساز پیشرفت برشمرد که در نهایت، ترویج فرهنگ شهر پاک برای شهرهای دیگر را نیز به ارمغان می‌آورد.
متن کامل پیام «عباس غزالی» به این شرح است:
«پاوه، نام و محتوایی پاک به گونه گوهر
شهر پاوه، که نام آن نیز به معنی پاک است، اصالت خود را با نامزدکردن خویش در انتخاب 10 شهر برتر جهان، برای زندگی و محیط زیست سالم در سازمان جهانی بهداشت (WHO) اثبات نمود. باری، گوهر روزی خود را نشان خواهد داد. حفظ این اصالت تاریخی در عصر نوین، از لحاظ فرهنگی و اجتماعی، علاوه بر زمینه‌سازی جهت پیشرفت، ترویج فرهنگ شهر پاک را برای شهرهای دیگر نیز به ارمغان می‌آورد. در واقع این افتخار، نشان از وجود شهروند خوب و مسئولیت‌پذیر و داشتن نخبه‌های فرهنگی و دلسوز است که جای ارج فراوان دارند. به امید انتخاب این شهر محبوب به عنوان 10 شهر سالم جهان. »
عباس غزالی

 

تنظیم خبر: منصور جهانی

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار