گواردیولا: از یک کار متنفرم و آن غر زدن است | فراتاب
کد خبر: 10979
تاریخ انتشار: 6 آبان 1398 - 14:40
پپ می‌گوید کادر ساوتهمپتون حرفه‌ای هستند و تلاش خواهند کرد باخت تحقیرآمیز مقابل لسترسیتی را فراموش کنند.

فراتاب - گروه ورزش: مصدومیت بازیکنان کلیدی منچسترسیتی، پپ گواردیولا را کلافه کرده اما او می‌گوید دوست ندارد از کلمه غر زدن یا نالیدن درباره نظراتش استفاده شود.

به گزارش سایت گل، پیش از دیدار منچسترسیتی-ساوتهمپتون در لیگ کاپ، پپ گفت:

 ای کاش لاپورته را در اختیار داشتیم و همه بازیکنان از مصدومیت برگشته بودند. از یک کار متنفرم و آن هم نالیدن (غر زدن) است. معمولا وقتی انتقادی می‌کنم یا حرفی نه چندان خوب می‌زنم، پس از بردها است و هرگز بعد از باخت چنین حرفی نمی‌زنم. در برخی از شکست‌ها تاوان - همین مصدومیت - دادیم و مجازات شدیم اما دهانم را بستم. ترجیح می‌دهم تمام تیم در کنار هم باشیم.

 بحران در خط دفاعی با محرومیت فرناندینیو؟

آکادمی داریم و راه حل‌هایی دیگر. وقتی ذهنیت و روحیه تیمی درست باشد و هدف شما کمک کردن باشد، همیشه می‌توانید از شرایط سخت عبور کنید. مشکل اصلی کنترل کردن این اوضاع در کوتاه مدت است اما در بلندمدت نمی‌دانم - بدون مهره‌های کلیدیِ مصدوم - چه اتفاقی خواهد افتاد. اما قرار هم نیست قبل از اینکه اتفاقی رخ بدهد، بگویم شرایط، افتضاح است. شرایط ایده آل هیچ وقت در فوتبال وجود ندارد. به خصوص در طول یک فصل طولانی. 

 شکست تاریخی ساوتهمپتون مقابل لسترسیتی؟

مربی آنها به مدت یک شب ناراحت خواهد بود ولی پس از آن باید رو به جلو فکر کنند. بازیکنان حرفه‌ای هستند و در ادامه هم تلاششان را می‌کنند و همه وجودشان را در زمین خواهند گذاشت. قرار نیست ساوتهمپتون را قضاوت کنم یا تیمم را صرفا بر پایه شکستی که آنها مقابل لسترسیتی متحمل شدند، آماده این بازی کنم.

گفتنی است منچسترسیتی روز سه شنبه در لیگ کاپ و هفته آینده در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون به میدان خواهد رفت.

نظرات
آخرین اخبار