متهم شدن یک طرفدار منچستریونایتد به نژادپرستی در جریان بازی با لیورپول | فراتاب
کد خبر: 10893
تاریخ انتشار: 30 مهر 1398 - 22:00
قرمزها قاطعانه‌ترین برخورد ممکن را طلب می‌کنند
گفته می‌شود این اهانت خطاب به ترنت الکساندر آرنولد صورت گرفته است.

فراتاب - گروه ورزش: پس از متهم شدن یکی از طرفداران منچستریونایتد به اهانت نژادپرستانه به بازیکن لیورپول، تحقیقاتی در این راستا آغاز شده است.

به گزارش سایت گل، باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که در برخورد فوری با این صحنه، یک فرد هنگام برگزاری دربی شمال غرب انگلیس از ورزشگاه به بیرون هدایت شده است. یک سخنگوی منچستریونایتد در این راستا گفت:

 ما از حادثه روز گذشته (یکشنبه) که در آن یکی از طرفداران حاضر در جایگاه هواداران میزبان ظاهرا توهینی نژادپرستانه انجام داده است، اطلاع داریم. فرد مورد نظر شناسایی و از ورزشگاه بیرون شد. اکنون این ماجرا را به عنوان یک اولویت در دست بررسی داریم. نژادپرستی و همه نوع تبعیض‌ها به هیچ وجه قابل قبول نیستند و نمی‌توانند بیانگر ارزش‌های باشگاه باشند. 

سخنگوی باشگاه لیورپول هم خواستار «قاطعانه‌ترین برخورد» با فرد خاطی شده است و گفته است که آن‌ها در ارتباط با این مسائل کوچک‌ترین توهینی را بر نمی‌تابند. منچستریونایتد از مجازات در نظر گرفته شده برای فرد خاطی چیزی نگفته است ولی گفته می‌شود در صورت اثبات، هوادار مورد نظر به صورت مادام العمر قادر به تماشای مسابقات منچستریونایتد در ورزشگاه نخواهد بود. 

نظرات
آخرین اخبار