حکومت اقلیم کردستان سرمایه گذاری داخلی و خارجی را تسهیل خواهد کرد | فراتاب
کد خبر: 10832
تاریخ انتشار: 25 مهر 1398 - 18:10
مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان در نشستی با حضور اعضای انجمن بیزنس آمریکا-کردستان از اعمال تسهیلات سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در اقلیم خبر داد.

فراتاب - گروه بین الملل: سه شنبه ۲۳ مهر، مسرور بارزانی نخست وزیر اقلیم کردستان (عراق) در نشستی با حضور بیان سامی عبدالرحمان، نماینده حکومت اقلیم کردستان در واشنگتن، مسئول و اعضای انجمن بیزنس آمریکا-کردستان که از نمایندگان تعدادی کمپانی آمریکایی تشکیل شده اند، بر چند بعدی کردن اقتصاد کردستان و تسهیل سرمایه گذاری در اقلیم تاکید کرد.

حاضرین در این نشست در مورد توسعه روابط بازرگانی بین ایالات متحده و اقلیم کردستان (عراق) گفتگو کردند. در این میان مسرور بارزانی، نخست وزیر اقلیم کردستان به این مساله اشاره کرد که کابینه نهم حکومت اقلیم کردستان سعی دارد اقتصاد اقلیم را به یک اقتصاد همه جانبه تبدیل کند و توجه ویژه ای به بخش کشاورزی دارد.

نخست وزیر اقلیم کردستان ضمن تاکید بر این مساله که اقلیم کردستان از پتانسیل لازم برای تبدیل شدن به مرکز تجارت و بازرگانی در منطقه برخوردار است، افزود: حکومت اقلیم کردستان تسهیلات لازم را جهت سرمایه گذاری داخلی و خارجی اعمال خواهد کرد. 

خبرنگار فراتاب در اربیل: زریان کریمی

بازنشر مطلب با ذکر منبع فراتاب بلامانع است.

نظرات
آخرین اخبار