کد خبر: 10506
تاریخ انتشار: 5 مهر 1398 - 12:30
بیش از یک میلیلاد تومان برای خرید این دستگاه هزینه شده است
یکی از پیشرفته ترین سیستمهای اندوسکوپی دنیا در کرمانشاه مستقر می شود

فراتاب - گروه استان کرمانشاه: مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از خریداری پیشرفته ترین دستگاه آندسکوپی دنیا برای استان خبر داد وگفت: این دستگاه به زودی در بیمارستان امام رضا (ع) نصب می شود.

تورج شیرزادیان خبر دادکه باپیگیری حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاه و حمایت مالی مجتمع آموزشی درمانی امام رضا، حواله یک دستگاه ویدیوآندوسکوپ پیشرفته olympus ژاپنی از وزارت بهداشت اخذ و با همکاری هیات امنای صرفه‌جویی ارزی با ارز دولتی وارد استان شده است.

او خاطر نشان کرد: این دستگاه با اعتباری بیش از یک میلیارد تومان خریداری شده  و دارای قابلیت‌های منحصر به فردی است که برای اولین بار در غرب کشور در مجتمع آموزشی درمانی امام رضا مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: همزمان حدود سه سیستم آندوسکوپ دیگر نیز بین مراکز درمانی تابعه دانشگاه علوم پزشکی با هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توزیع می‌شود.

شیرزادیان در پایان گفت: باتلاش‌های صورت گرفته جهش قابل ملاحظه ای در ارتقای سطح کمی و کیفی تجهیزات پزشکی در استان صورت گرفته که منجر به توسعه و ارتقاء شاخص‌های سلامت، رضایت کادر درمان و بیماران خواهد شد.

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار