کد خبر: 990
تاریخ انتشار: 30 فروردین 1395 - 19:59
حسن مصطفوی:
تهیه‌کننده فیلم‌سینمایی «دربست» گفت: متصدیان نمایش موظف به نمایش فیلم حتی برای یک نفر در گروه هنر و تجربه هستند زیرا هزینه سالن پرداخت شده است.

به گزارش فراتاب، حسن مصطفوی تهیه کننده فیلم «دربست» که هم اینک در گروه هنر و تجربه اکران شده است در گفت و گو با فارس درباره وضعیت اکران فیلم گلایه کرد و گفت: فیلم‌های گروه هنر و تجربه با بضاعت مالی محدود و کم ساخته می شود و اکران فیلم توسط دولت حمایت می شود، اما متاسفانه برخی از سالن های سینما از جمله پردیس سینمایی کوروش در نمایش فیلم های این گروه اجحاف می کنند.
وی ادامه داد: در چندنوبت متعدد علی خامه پرست فرد(کارگردان) ، خودم و آقای نظام الدین کیایی به پردیس کوروش سر زدیم و متاسفانه در سانس اکران فیلم «دربست» با عدم اکران فیلم مواجه شدیم، علت عدم اکران را جویا شدیم. هربار یا گفتند فیلم نقص فنی دارد و یا تعداد افراد متقاضی فیلم به حد نصاب نرسیده است . این در شرایطی است که در آئین نامه اکران گروه هنر و تجربه این مهم آمده است که اگر یک نفر در سالن حضور دارد متصدیان نمایش موظف به نمایش فیلم هستند زیرا هزینه سالن به صاحب سالن سینما از سوی گروه هنر و تجربه ارایه شده است.
مصطفوی در خاتمه تاکید کرد: گروه هنر و تجربه شرایط خوبی برای اکران فیلم های تجربی و هنری فراهم آورده است، اما نباید فقط اکران فیلم ها برای این گروه اهمیت داشته باشد به نظر می رسد دوستان در این گروه نظارت بیشتری بر نحوه اکران فیلم ها در سالن ها داشته باشند تا این گونه فیلم ها دچار آسیب نشوند.
دربست به کارگردانی علی خامه پرست فرد اثر اجتماعی با داستانی متفاوت است.

منبع: بانی فیلم

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار