پیام استاندار کردستان به مناسبت هفته دولت | فراتاب
کد خبر: 9724
تاریخ انتشار: 1 شهریور 1398 - 23:50
استاندار کردستان در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را تبریک گفت.

فراتاب- «بهمن مرادنیا» به مناسبت هفته دولت، پیامی را منتشر کرد که مشروح آن در ذیل می آید:

 دوم شهریور، آغاز هفته‌ی خجسته دولت، یادآور شهادت دو  کبوتر سبک بالِ رفته تا ملکوت، رجایی و باهنر است. دو اندیشمند وارسته که شغلشان خلوص بود و انسانیت. عروج فرشته گونه‌ی دو بزرگ مردِ تاریخِ اخلاص و خدمت از آن جهت گرامی است که در آغازین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی، رییس جمهور و نخست وزیر ایران اسلامی، در راستای ارزش‌های متعالی این انقلاب، به درجه ی رفیع شهادت می‌رسند. معلمانی که با عمل و اقدام، درس سادگی و راستی را تدریس کردند و هنر خدمت به خلق را در سایه‌ی رضایت دوست به همگان آموختند.

به درستی که شهیدان رجایی و باهنر، چشمان بیدار انقلاب و دستان خدمتگزار نظام بودند و خاطره‌های اخلاص این دو تندیس عشق و هنر در دل همه‌ی ملت ایران اسلامی جاودانه است.

فرارسیدن هفته‌ی دولت نوید بخش امید و سازندگی و توسعه‌ی همه جانبه برای ملت عزیزیست که در صحنه‌های همت و ایستادگی، حضور عشق به نظام را معنا کرده‌اند.

هفته‌ی دولت مجال مغتنمی است تا کارگزاران و خدمتگزاران امور اجرایی، خبرهای نشاط انگیز و مژده‌های امیدوارکننده را به سمع و نظر مردم برسانند.

امروز کشور عزیزمان در مرحله‌ی گذار از توطئه‌های ددمنشانه‌ی استکبار جهانی است و سعی دشمنان این مرز و بوم است تا بذر ناامیدی را در دل مردم بکارند و خود نظاره‌گر ضعف و سستی این ملت بزرگ باشند لذا به یاری خداوند و با تلاش دولت مردان خدوم و دست اندرکاران نظام مقدس اسلامی، این مرحله ی حساس هم به پایان می‌رسد و سربلندی و عزت و اقتدار کماکان ازآن ملت غیور و سلحشور ایران عزیز اسلامی است.

به راستی که شهیدان معزز این مناسبت اسطوره‌ی کامل خویشتن سوزی هستند. نامتان پاینده باد.            

نظرات
آخرین اخبار