کد خبر: 9064
تاریخ انتشار: 20 آذر 1397 - 00:49
از سوی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور روی داد:

فراتاب – گروه اجتماعی: طی حکمی از سوی سردار «اسکندر مومنی»، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، دکتر «رحمان حریری» به سمت دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان کردستان منصوب شد.

دکتر حریری که پیش از این سفیر اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در استان بوده اند، یکی از اساتید و پژوهشگران فعال و حرفه ای در این زمینه به شمار می رود به نحوی که طی 7 سال گذشته وی بیش از 2 هزار ساعت سخنرانی و 2300 ساعت مشاوره رایگان در زمینه مبارزه با مواد مخدر از طرق علمی و مدنی داشته است و همچنین نماینده شش استان در کمیته علمی_مشورتی ستاد  مبارزه با مواد مخدر کشور هستند.

لازم به ذکر است دکتر حریری دارای دکترای مطالعات منطقه ای (خاورمیانه) از دانشگاه تهران، عضو دفتر استعدادهای درخشان این دانشگاه، دانش اموخته برتر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه خوارزمی تهران، دارای دیپلم دیپلماسی عمومی از کشور روسیه و مدرس دانشگاههای استان کردستان بوده و دارای تالیفات تخصصی چندی بصورت کتاب و مقاله هستند.

در زمینه اجرایی نیز علاوه بر فعالیت های مستمر در زمینه مبارزه با مواد مخدر دکتر حریری دبیر مجمع مشورتی توسعه استان کردستان،  نماینده تشکل های اجتماعی این استان بوده اند.

گروه رسانه ای فراتاب نیز به نوبه خود این انتصاب شایسته را به دکتر حریری و جامعه کردستان و نیز فعالین مبارزه با مواد مخدر تبریک می گوید.

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار