افزایش 12 درصدی نرخ کرایه تاکسی | فراتاب
کد خبر: 8262
تاریخ انتشار: 1 خرداد 1397 - 18:35
رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش، گفت: در جلسه امروز شورای شهر تهران افزایش 12 درصدی نرخ کرایه اتوبوس و تاکسی به تصویب رسید.

فراتاب - گروه اجتماعی: محسن هاشمی اظهار کرد: امروز جلسه خوبی داشتیم و پینشهاد می‌کنم جلسات شورا همیشه با روزه‌داری همراه باشد که به نفع جسم و روح است. 

وی ادامه داد: در جلسه امروز طرح الزام شهرداری تهران درخصوص معاملات شفاف به صورت الکترونیکی مطرح شد تا مردم از تمام معاملات باخبر شوند و درنهایت کلیات این طرح مطرح و به تصویب رسید. 

وی افزود: در ادامه این جلسه نامگذاری خیابان‌ها مطرح شد که در این خصوص ایستگاه متروی البرز به اتمسفر تغییر نام داد و ما بقی نامگذاری‌ها نیز در جلسه بعدی بررسی خواهد شد. 

هاشمی درباره تجمع امروز جمعی از پیمانکاران مقابل شورای شهر تهران گفت: این تجمعات درخصوص شهرداری است و آنها درخواست حمایت را از شورای شهر دارند و تظاهرات برای شهرداری است. 

رئیس شورای شهر تهران، ری و تجریش گفت: در ادامه این جلسه نیز اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه شورا مبنی بر افزایش کرایه‌ اتوبوس و تاکسی مطرح شد که درنهایت نرخ کرایه اتوبوس  12 درصد افزایش یافت و افزایش نرخ کرایه تاکسی نیز برای بررسی بیشتر به کمیسیون حمل و نقل ارجاع داده شد. 

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر وجود کارت‌های شناور طرح ترافیک نیز گفت: در این خصوص تحقیق کردم و مشخص شد که کارت شناور طرح ترافیک در شهرداری توزیع نمی‌شود.

نظرات
آخرین اخبار