کد خبر: 6303
تاریخ انتشار: 22 خرداد 1396 - 16:27
بیانیه نمایندگان کرد مجلس در خصوص حمله تروریستی داعش:

 

فراتاب - گروه سیاسی/ پرونده ویژه: نمایندگان کُرد مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای به حوادث تروریستی هفته گذشه داعش در تهران که منجر به شهادت 17 نفر از هم میهنانمان شد واکنش نشان دادند. متن این بیانیه که به امضای نمایندگانی همچون مهندس عبدالکریم حسین زاده، دکتر محمدقسیم عثمانی، رسول خضری، شهاب نادری، علی محمد نادری و ... رسیده است در ادامه خواهد آمد:

«اینبار دست جانیان داعش حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی را نشانه رفت و از خدا بی خبران داعش تعدادی از هموطنان عزیز ما را به شهاد و تعدادی را نیز مجروح نمودند. ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهدای این حادثه و آرزوی شفای عاجل مجروحین، ما نمایندگان کُرد مجلس شورای اسلامی این اقدام تروریسی را شدیداً محکوم نموده و انتظار داریم این حمله کور با یک اقدام هوشمندانه پاسخ داده شود. جریان تفکیری داعش به هیچ قوم و مذهب و ملیتی تعلق ندارد و فصل مشترک جریان انحرافی داعش «جنایت و وحشیگری» اس و امروزه همه اقوام و مذاهب و ادیان در مقابل این پدیده شوم قرار گرفته است و ما کُردها در صف اول مبارزه و برخورد با این جریان انحرافی و دست نشانده قرار داریم و کردها در عراق و سوریه نیز بیشترین شهدا را در مبارزه با داعش تقدیم بشری نموده اند.

بدینوسیله ضمن اعلام انزجار از این جریان ضد بشری و محکوم کردن این اقدام تروریستی، ما نمایندگان کُرد مجلس شورای اسلامی، آمادگی کامل خود را جهت برخورد با این جریان مخوف اعلام داشته و برای حراست از امنیت این کشور و رفاه این ملت خود را آمده هر نوع جانفشانی می دانیم.»

نمایندگان کُرد مجلس شورای اسلامی

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

 

نظرات
آخرین اخبار