کد خبر: 11248
تاریخ انتشار: 4 اسفند 1398 - 01:17
با فراتاب همراه با تازه ترین اخبار انتخابات مجلس شورای اسلامی:
تشکر و قدر دانی آرش لهونی از حمایتهای مردم اورامانات

فراتاب - گروه سیاسی منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اورامانات با صدور پیامی در کانال رسمی تلگرامی خود از حمایت و همراهی اقشار مختلف مردم شریف اورامانات تقدیر و تشکر کرد.

باسمه تعالی
مردم همیشه سر افراز اورامانات:
سلام علیکم

امروز که در سایه ی الطاف بیکران الهی، و حمیت و حمایت بی دریغ شما همراهان عرصه ی همدلی ویکرنگی، "گفتمان وحدت و توسعه اورامانات" به پیروزی باشکوه و تاریخی دست یافته است؛ در برابر خالق مهربان و باعظمت این مردم عزیز سر تعظیم فرود می آورم، باور دارم این مردم که با خلق حماسه بی نظیر انسجام و همدلی، به اهداف و برنامه های توسعه گرای این خادم همیشگی خود رای اعتماد داده اند؛ شایسته خدمتگزاری بی پایان و تقدیر وتشکر می باشند.

بر خود واجب میدانم که به عنوان نماینده ی همه ی مردم شریف اورامانات فارغ از هر گونه جناح بندی و تبعیض، تمام تلاش خویش را همگام وهمراه با مردم برای توسعه پایدار اورامانات بکار گیرم تا ان‌شاءالله بر مبنای رعایت عدالت اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی،شاهد پیشرفت و اعتلای اورامانات و همه ایران عزیز باشیم.

اذعان و اعلام میدارم، که با عهد و پیمانی که با شما در حضور خداوند بصیر و علیم بسته ام، وفا دار بوده و خواهم ماند، تا به یاری همدیگر، برای آبادانی این کهن مرز و بوم و بر اساس شایستگی شما مردم ارجمند، برای تحقق خیر عمومی و منافع جمعی تلاش کنیم.

بدینوسیله اینجانب #آرش‌_زره‌تن‌_لهونی، به عنوان منتخب مردم در یازدهمین دوره ی مجلس شورای اسلامی؛ پس از حمد وسپاس بی پایان پرودگار منان، از حمایت و همراهی اقشار مختلف مردم شریف و فهیم اورامانات که با رای اعتماد خود وکالت را به اینجانب تفویض نموده اند؛ تا در نقش نماینده ی آنها برای پیگیری خواسته های قانونی شان اهتمام ورزم، نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

همچنین ازتلاش و کوشش همه‌ی دستگاه ها و عوامل نظارتی، اجرایی و نیز نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی دست اندرکار در برگزاری و برقراری امنیت یازدهمین دوره ی انتخابات مجلس شورای اسلامی سپاسگزاری می‌نمایم.

آرش زره تن لهونی - سوم اسفندماه 1398

 

سحر قادری - خبرنگار فراتاب

جهت ارتباط با گروه سیاسی فراتاب می توانید با این آیدی در ارتباط باشید Faratab_political@

باز نشر مطلب با ذکر منبع «فراتاب » بلا مانع است.

 

نظرات
آخرین اخبار