تاکنون چه مقدار برای زلزله‌زده‌های ثلاث باباجانی هزینه شده است؟ | فراتاب
کد خبر: 11108
تاریخ انتشار: 21 آبان 1398 - 12:25
فرماندار ثلاث باباجانی از پیشرفت‌ها و نیز مسائل باقیمانده خبر می‌دهد
دولت برای بازسازی و مرمت بخش‌های مختلف زلزله‌زده شهرستان ثلاث باباجانی تاکنون در قالب منابع اعتباری مختلف ۴۶۶ میلیارد تومان هزینه کرده و تهدید زلزله را به فرصت تبدیل کرده‌است.

فراتاب - کرمانشاه فرماندار ثلاث‌باباجانی بااشاره به دومین سالگرد زلزله ۷.۳ دهم ریشتری ۲۱ آبان سال ۹۶ گفت: دولت برای بازسازی و مرمت بخش‌های مختلف زلزله‌زده این شهرستان تاکنون در قالب منابع اعتباری مختلف ۴۶۶ میلیارد تومان هزینه کرده و تهدید زلزله را به فرصت تبدیل کرده‌است.

یدالله شکری افزود: در این زلزله سه هزار و ۵۰ واحد مسکونی، ۱۰۰ درصد تخریب شد که از این تعداد فقط ۳۶۹ واحد با ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی باقی مانده که انشاالله تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید.در کنار بازسازی واحدهای تخریبی، بازسازی واحدهای فرسوده ونیز جابجایی ۱۱ روستای این شهرستان ، احداث، بازسازی و تعمیر ۱۹ خانه بهداشت ، کار بازسازی بیمارستان ثلاث باباجانی، بازسازی و احداث ۳۵ مدرسه آسیب دیده با اختصاص ۴۷ میلیارد و ۳۶۶ میلیون تومان ونیز تخصبص چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و احداث سالن ها و مجموعه های ورزشی چمن زمین فوتبال شهر تازه آباد، استخر و تعمیر سه سالن ورزشی اشاره نمود.

فرماندار ثلاث باباجانی به تعمیر و مرمت راه های ارتباطی ۱۵۰ روستای پرداخت و در ادامه از عنایت مقام معظم رهبری و رییس جمهوری و تلاش های استاندار کرمانشاه به مردم زلزله زده کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: اختصاص ۴۶۶ میلیارد تومان کمک قابل توجه بزرگی به مردم ثلاث باباجانی در بحث زلزله است. / ایرنا

 

بازنشر مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلا مانع است .



نظرات
آخرین اخبار