کد خبر: 10846
تاریخ انتشار: 28 مهر 1398 - 07:50
 پروژه تقاطع غیرهمسطح اسلام آبادغرب بعد از اربعین شروع می‌شود
کلید اجرایی پروژه ی تقاطع غیر همسطح اسلام اباد غرب زده شد موضوعی که با مخالفت گستردهی افکار عمومی و میراث فرهنگی همراه است

 

 فراتاب- کرمانشاه شهردار اسلام آبادغرب گفت: عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیرهمسطح اسلام آبادغرب بعد از اربعین با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان، شروع خواهد شد. وی در خصوص این طرح و علل نیاز به اجرای این طرح،گفت: ابتدا قرار بود که زیرگذر احداث شود چرا که هزینه اجرای آن 40 درصد کمتر از روگذر است، اما به علت افزایش ارتفاع 40 اینچی آب‌های زیر زمینی و طی جلسات با ادارات آب و فاضلاب، راه، مخابرات و زیرساخت ایردات زیادی به زیرگذر گرفته شد و به همین دلیل از احداث زیر گذر منصرف و طرح به روگذر تبدیل گردید.

ایجاد «زیرگذر» و بعدها «روگذر» در اسلام آبادغرب  به حریم تپه باستانی چغاگاوانه تجاوز می‌کندو تخریب میدان اصلی این شهرستان این روزها  تیتر بسیاری از رسانه هاشده  است. بسیاری معتقدند نیازی به احداث این روگذر نیست و برخی دیگر هم از ضرورت احداث آن سخن می‌گویند.

با وجود برخی موافقتها و تایید اعتبار هنوز ابهامات زیادی در خصوص لزوم اجرای آن وجود دارد.  به انتقادات مهندسی و فنی طرح پاسخ کافی داده نشده و مسئولین فعلی این شهرستان هم تضمینی در خصوص اجرایی کامل و بدون وقفه آن نداده‌اند. 

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است .

نظرات
آخرین اخبار