کد خبر: 108
تاریخ انتشار: 5 بهمن 1394 - 14:50
چهارمین روز از جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای 28 نمایش به استقبال مخاطبان می رود.

فراتاب: به گزارش روز یکشنبه خبرنگار تئاتر ایرنا، 11 نمایش در بخش صحنه ای، 9 نمایش در بخش خیابانی و محیطی و 8 نمایش در بخش به علاوه تئاتر فجر جشنواره امروز میزبان علاقه مندان هستند.

** نمایش های بخش صحنه ای
نمایش «بازی سایه» به کارگردانی تاتسویاهاسگاوا از ژاپن با مدت زمان 85 دقیقه؛ این نمایش در دو نوبت در ساعت های 17.30 و 20.30 در تالار وحدت روی صحنه می رود.
در مجموعه تئاتر شهر «راه مهر، راز سپهر» به کارگردانی شکرخدا گودرزی از تهران با مدت زمان 115 دقیقه ساعت 20 در تالار اصلی میزبان مخاطبان است؛ در تالار چهار نمایش
«آنتولوژی صبح فرحناک یک چاقو» به کارگردانی رضا گشتاسب از یاسوج به مدت 60 دقیقه، ساعت 19 اجرا می شود؛ در تالار قشقایی «مجلس قربانی سنمار» به کارگردانی شیما جوادپور از بوشهر با مدت زمان 50 دقیقه در دو نوبت و در ساعت های 19:30 و 17:30 روی صحنه می رود.
تماشاخانه سنگلج نیز با نمایش «بیضایی» به کارگردانی محمد مساوات از تهران با مدت زمان 90 دقیقه و با دو اجرا در ساعت های 20 و 17 میزبان مخاطبان است.
نمایش «ساده با تو یک ترانه» به کارگردانی ندا قربانیان از کرج با مدت زمان 80 دقیقه، در ساعت های 17 و 19 در تئاتر مولوی اجرا می شود.
نمایش«سند چشم انداز» نیز به کارگردانی مهدی محمدی از تهران با مدت زمان 50 دقیقه در ساعت های20.30 و 18 در تالار حاقظ روی صحنه می رود.
در تماشاخانه ایرانشهر هم نمایش «هتلی ها» به کارگردانی حمید رضا آذرنگ از تهران با مدت زمان 90 دقیقه، در ساعت های 20.45 و 18 در تالار استاد سمندریان، و نمایش
«آنسفالیت» به کارگردانی سیاوش بهادری راد از تهران با مدت زمان 60 دقیقه، ساعت 16 در تالار استاد انتظامی روی صحنه می روند.
همچنین تماشاخانه سرو با نمایش «آی» به کارگردانی عبدالرضا شیبانی از تهران با مدت زمان 55 دقیقه، با دو اجرا در ساعت 19 و 17 میزبان مخاطبان است.

** نمایش های خیابانی و محیطی چهارمین روز جشنواره تئاتر فجر
سه نمایش در محوطه مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می روند که عبارتند از: «سربازها» به کارگردانی صوفیا برسزی از مجارستان با مدت زمان 30 دقیقه با دو اجرا در ساعت های 16 و 18، نمایش «عروسک ها عاشق می شوند» به کارگردانی سمانه موسوی از تهران با مدت زمان 30 دقیقه ساعت 15.30 و نمایش «موضوع انشا: تابستان جنگ، کجا بوده اید؟» به کارگردانی بهنام کاوه از آبادان با مدت زمان 35 دقیقه ساعت 17.
کافه تریای سالن اصلی تئاتر شهر نیز با نمایش «مونوشورایی (قوی تر)» به کارگردانی آریان رضایی ساعت 18.30 میزبان مخاطبان است.
نمایش «چارودار» به کارگردانی پوریا کریمی از آستانه اشرفیه با مدت زمان 20 دقیقه ساعت 17 در باغ هنر (خانه هنرمندان ایران) روی صحنه می رود.
محوطه برج میلاد هم با دو نمایش «عروس آشتی» به کارگردانی مختار محمدی از مریوان با مدت زمان 30 دقیقه ساعت 17 و «سربازها» به کارگردانی صوفیا برسزی از مجارستان با مدت زمان 30 دقیقه ساعت 20 میزبان علاقه مندان است.
«پیکر زن همچون میدان نبرد در جنگ بوسنی» به کارگردانی پانته آ میرفصیحی با مدت زمان 60 دقیقه ساعت 18 در باغ موزه قصر روی صحنه می رود.

** بخش به علاوه تئاتر فجر
در این بخش نمایش «جوادیه» به کارگردانی کهبد تاراج از تهران با مدت زمان 60 دقیقه در تماشاخانه ارغنون میزبان علاقه مندان است.
نمایش «حکایت فین به روایت جن جین» به کارگردانی ابوالفضل حاجی علی خانی از تهران با مدت زمان 95 دقیقه در دو اجرا در ساعت های 20 و 18 روی صحنه می رود.
خانه نمایش دا ساعت 20.30 با نمایش «من شاه ریچارد بودم» به کارگردانی محمد عاقبتی از تهران با مدت زمان 55 دقیقه میزبان مخاطبان خواهد بود.
تماشاخانه سه نقطه نیز میزبان دو نمایش در چهارمین روز از بخش به علاوه تئاتر فجر سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر است؛«باغ وحش شیشه ای» به کارگردانی علی اصغر حسینی از تهران با مدت زمان 65 دقیقه با دو اجرا در ساعت های 20 و 18 در سالن استاد خسرو شکیبایی و نمایش «سه چهار روزی که امیر خونه نبود» به کارگردانی فضل اله عمرانی از بندر دَیر با مدت زمان 55 دقیقه در ساعت های 19 و 21 در سالن استاد رکن الدین خسروی روی صحنه می رود.
دو نمایش «شبی بیرون از خانه» و «آوریل 1912» به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه و رامین معصومیان از تهران هر یک به مدت 60 دقیقه در تماشاخانه استاد مشایخی اجرا می شوند. نمایش نخست ساعت 20 و «آوریل 1912» ساعت 18 میزبان مخاطبان است.
تماشاخانه موج نو نیز ساعت 19 با نمایش«دیکلاین» به کارگردانی معصومه جلالیه از تهران با مدت زمان 20 دقیقه پذیرای تئاتر دوستان خواهد بود.
سی و چهارمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از یکم بهمن ماه آغاز شده و تا دوازدهم این ماه ادامه می یابد.

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار