نجفی از وزارت آموزش و پرورش و شهرداری تا سیمای یک قاتل! | فراتاب
کد خبر: 9222
تاریخ انتشار: 7 خرداد 1398 - 22:18
محمد علی نجفی با اعتراف به قتل همسرش خود را به پلیس معرفی کرد:

فراتاب - گروه اجتماعی: تنها کمتر از 5 ساعت از خبر قتل همسر دوم و جوان محمد علی نجفی، مشخص شد وی بدست همسرش و به ضرب شلیک 5 گلوله به قتل رسیده است. از گلوله ها دو گلوله به سینه وی برخورد کرده و سه گلوله دیگر به خطا رفته و یکی از آنها در اثر کمانه کردن باعث زخمی شدن خود نجفی شده است.

در همین زمینه شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس در خصوص آخرین اخبار مربوط به جنایت خانوادگی امروز در منطقه سعادت آباد تهران گفت: لحظاتی قبل محمد علی نجفی به پلیس آگاهی تهران مراجعه کرده و خود را تسلیم مأموران کرد.

وی گفت: نجفی با اعتراف به قتل همسرش انگیزه خود را از ارتکاب جنایت، اختلافات خانوادگی مطرح کرده است.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: دست‌نوشته‌ای از جانب نجفی کشف شده است که در آن به ارتکاب جنایت و همچنین علت و انگیزه خود اعتراف کرده است.

همچنین رئیس پلیس آگهی تهران در این خصوص گفت:دقایقی پیش محمدعلی نجفی شهردار پیشین تهران به اتهام قتل همسر دومش میترا استاد در منطقه خیابان وحدت اسلامی دستگیر شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون این فرد تحت بازجویی قرار دارد، این فرد در اظهارات خود مدعی شده بود که قصد داشته تا خود را به پلیس آگهی معرفی کند و شاید به همین دلیل به محدوده خیابان وحدت اسلامی آمده بود که دستگیر شده است. 

نظرات
آخرین اخبار